بليط هواپيماي استانبول

۹ بازديد

بليط هواپيماي استانبول

استانبول يكي از شهرهاي كشور تركيه مي باشد كه در فاصله نزديكي از ايران قرار دارد. امروزه افراد زيادي دوست دارند تا به اين شهر سفر كنند. براي اينكه بتوانيد به اين شهر برويد بايد در ابتدا بليط هواپيماي استانبول را تهيه كنيد. شهر استانبول يكي از شهرهايي است كه داراي بناهاي تاريخي و مدرن بسيار باشكوهي مي باشد. همه افرادي كه به اين شهر مي روند از تمامي لحظات سفر خود لذت مي برند. شما نيز اگر مي خواهيد به اين شهر زيبا برويد بايد بليط استانبول را تهيه كنيد. ما نيز در اينجا اطلاعات لازم جهت اخذ بليط هواپيماي استانبول را براي شما ارائه مي دهيم.

آشنايي با شهر استانبول

همانطور كه مي دانيد شهر استانبول در كشور تركيه قرار دارد. اين شهر مركز فرهنگي و اقتصادي كشور تركيه به حساب مي آيد.   تنگه بسفر در اين شهر واقع شده است. بهتر است بدانيد كه اين تنگه دو قاره آسيا و اروپا را از هم جدا مي كند و داراي بناهاي جديد و قديمي است. واحد پول اين كشور لير تركيه مي باشد و زبان رسمي مردم آن تركي استانبولي است اين كشور داراي مناطق توريستي و گردشگري زيادي است. گردشگران مي توانند از طبيعت زيبا و جاذبه هاي آن با خريد بليط هواپيماي استانبول بازديد كنند. خريد بليط استانبول به مسافرين امكان بازديد از تمامي نقاط شهر را مي دهد. وقتي تصميم سفر به استانبول را مي گيريد بايد چند نكته را براي سفر به آنجا رعايت كنيد. اين نكات به شما كمك مي كند تا سفري امن و مطمئن داشته باشيد.

  • وقتي در شهر استانبول هتل رزرو مي كنيد بايد بدانيد كه هزينه هاي صرف غذا با خودتان است و فقط خوردن صبحانه در اين هتل ها رايگان مي باشد. پس مراقب خوردن خود باشيد.

  • اگر قصد بازديد از مناطق گردشگري اين شهر را داريد بهتر است حداقل يك هفته براي آن وقت بگذاريد تا بتوانيد تمامي مناطق را ببينيد.

  • در زمان سفر خود به استانبول هر گز از جاهايي كه از غذاهاي آنها مطمئن نيستيد غذا نخريد.

  • براي امنيت هر چه بيشتر خود هرگز تمامي پول هاي خود را با خود حمل نكنيد و به صندوق امانات بسپاريد.

  • اين كشور داراي چندين قوميت است كه بايد مراقب رفتارهاي خود در مناطق مختلف باشيد.

آشنايي با شهر استانبول

آب و هواي شهر استانبول

اين شهر بعلت موقعيت جغرافياي خود داراي آب و هواي متنوعي مي باشد. اين شهر داراي آب و هواي اقيانوسي، گرمسيري و مديترانه اي است. در فصل تابستان هوا بسيار گرم و مرطوب مي باشد و در فصل زمستان هوا بسيار سرد است و گاهي اوقات به زير صفر مي رسد. در فصل زمستان شاهد بارش برف در اين شهر مي باشيم. در فصل پاييز و بهار اين شهر دراي آب و هواي بسيار خوب و مناسبي است و همه افراد از آب و هواي اين شهر لذت مي برند.

بهترين زمان سفر به استانبول

مسافريني كه به اين شهر توريستي سفر مي كنند، بهتر است در ماه هايي كه آب و هواي بسيار خوب است بليط هواپيما استانبول را بخريد. مي توان گفت تمامي فصول براي سفر با تور استانبول مناسب هستند. بهترين زمان سفر و خريد بليط چارتر هواپيماي استانبول در پاييز و بهار مي باشد كه تمامي زيبايي هاي استانبول را مي توان در اين فصل ديد. در اين فصول مي توان از تخفيفات ويژه و استثنايي لذت برد و در جشنواره هاي فوق العاده اين شهر شركت كرد. البته بهتر است بدانيد در هر فصلي اين شهر چيزي براي ديدن دارد و مي توانيد از هر لحظه حضور خود با خريد بليط هواپيماي استانبول لذت ببريد.

فرودگاه هاي بين المللي شهر استانبول

شهر استانبول نيز مانند تمامي پايتخت هاي جهان داراي فرودگاه است. همانطور كه مي دانيد در فرودگاه ها روزانه چندين پرواز داخلي و خارجي انجام مي شود. بعضي از اين پروازها به صورت مستقيم و بعضي ديگر به صورت غير مستقيم انجام مي شوند.

از آنجايي كه كشور ما بعضي از پروازها را به صورت مستقيم انجام نمي دهد، گاهي اوقات ابتدا در فرودگاه هاي تركيه فرود مي آيند و بعد پرواز را ادامه مي دهند. شهر استانبول داراي دو فرودگاه است كه يكي از آنها فرودگاه بين المللي آتاتورك است و ديگري صابيحا گوكچن مي باشد. ما نيز در اينجا فرودگاه بين المللي را كه در منطقه اروپايي قرار دارد معرفي مي كنيم تا با خريد بليط هواپيماي استانبول بتوانيد از آن بازديد كنيد.

فرودگاه بين المللي آتاتورك

اين فرودگاه اصلي ترين فرودگاه شهر استانبول مي باشد و  در تمام اين كشور اين فرودگاه بيشترين تعداد مسافر را دارد. اين فرودگاه در بخش اروپايي و توريستي واقع شده است و به مركز شهر نزديك است و با خريد بليط هواپيما استانبول مي توانيد به آن سفر كنيد.اين فرودگاه داراي بهترين امكانات براي مسافرين شهر مي باشد و مي توان از تمامي امكانات رفاهي آن استفاده كرد. اين فرودگاه دو ترمينال دارد كه براي تمامي پروازهاي داخلي و خارجي استفاده مي شود. بيشتر مسافرين اين كشور در زمان خريد بليط استانبول اين فرودگاه را انتخاب مي كنند.

فرودگاه بين المللي آتاتورك

مدت زمان پرواز به استانبول

بيشتر اوقات وقتي مي خواهيد به كشور ديگر سفر كنيد دوست داريد از مدت زمان پرواز خود مطلع شويد. در اين موارد مسافرين مي خواهند اختلاف زمان خود را بدانند و برنامه ريزي كنند. اختلاف زمان تركيه با ايران چيزي حدود يك ساعت و نيم مي باشد. شما نيز اگر مي خواهيد بليط هواپيماي استانبول را تهيه كنيد بهتر است بدانيد كه اين كشور در فاصله نزديكي از ايران قرار دارد و مدت زمان پرواز از تهران به استانبول چيزي حدود دو ساعت و چهل و پنج دقيقه است. البته اين زمان بر اساس شرايط آب و هوايي و جوي متغيير است و در زمان ها و فصول مختلف فرق مي كند. گاهي ممكن است بيشتر از حد معمول شود.

معرفي شركت هاي هواپيمايي جهت خريد بليط استانبول

امروزه شركت هاي پروازي زيادي هستند كه خدمات مختلفي را براي پرواز به استانبول انجام مي دهند. تمامي اين شركت ها به صورت مستقيم از تهران و ساير استان هاي وارد فرودگاه استانبول مي شوند. اكنون شركت هايي كه ارائه دهنده پرواز به استانبول هستند شركت هواپيمايي ايران اير، شركت هواپيمايي قشم اير، شركت هواپيمايي آتا، شركت هواپيمايي زاگرس، شركت هواپيمايي ماهان اير، شركت هواپيمايي آسمان، شركت هواپيمايي تابان اير و پگاسوس هستند. با ارائه خدمات اين شركت ها مي توانيد بهترين بليط هواپيماي استانبول را با شرايطي ويژه بخريد. تمامي اين شركت ها چندين سال است كه توانسته اند كه بهترين خدمات را با شرايطي خوب و ايده آل براي شما ايجاد كنند.

بهترين زمان رزرو بليط هواپيماي استانبول

همانطور كه گفته شد بهترين زمان سفر به استانبول در فصل پاييز و بهار است. در اين فصل مي توانيد با قيمت هاي ويژه و استثنايي بليط هواپيما استانبول را رزرو كنيد. هر وقتي تصميم سفر به اين شهر را داشتيد بهتر است كه چند هفته قبل بليط هواپيماي استانبول خود را رزرو كنيد. چرا كه مسافرين زيادي هر روزه به اين شهر سفر مي كنند و اگر شما منتظر لحظه آخر بمانيد ممكن است از سفر جا بمانيد و مجبور شويد دوباره برنامه ريزي كنيد. اگر مي خواهيد در تابستان سفر كنيد بهتر است بدانيد كه در اين فصل تعداد سفرها زياد است و بايد خيلي زودتر اقدام به تهيه بليط استانبول كنيد.

خريد آنلاين بليط هواپيماي استانبول

براي سهولت مسافرين ما بهترين شرايط را براي خريد بليط هواپيما استانبول ارائه داده ايم. مسافريني كه مي خواهند به اين شهر سفر كنند براي بليط هواپيماي استانبول مي توانند وارد سايت ما شوند. در اين سايت مي توانيد از خدمات ويژه شركت هاي مختلف آگاه شويد و بر اساس زمان بندي خود بهترين كلاس پروازي را با قيمتي مناسب انتخاب كنيد. خدمات خريد بليط هواپيماي استانبول بسيار ساده و راحت است و مي توان فقط با چند كليك بليط را رزرو كرد و هزينه خريد بليط را با كارت هاي شتابي پرداخت كرد. در صورتي كه شما نيز قصد خريد بليط استانبول را داريد مي توانيد از تمامي شرايط و اطلاعات پروازي با مراجعه به سايت آگاهي پيدا كنيد.

خريد آنلاين بليط هواپيماي استانبول

قيمت بليط هواپيماي استانبول

همانطور كه مي دانيد شركت هاي هواپيمايي مختلف بليط هاي خود را با قيمت هايي متفاوت ارائه مي دهند. البته اين تفاوت ها در فصول مختلف بارزتر است. اين بليط ها بر اساس كلاس پروازي خود نيز متغيير هستند. بهتر است بدانيد كه اين قيمت ها براي پروازها دو طرفه از هفتصد و بيست هزار تومان شروع مي شود و بر اساس زمان و فصل تغيير مي كند. يعني در فصل تابستان به دليل افزايش سفر اين هزينه بالاتر مي رود.

اين قيمت در پروازهاي اكونومي دو طرفه در فصل تابستان هشتصد و پنجاه هزار تومان است. براي رزرو بليط هواپيماي استانبول بهتر است از اين خدمات آگاه شويد تا با اطمينان خاطر سفر كنيد و از نرخ پروازها در در روز ها و فصل ها مختلف آگاه شويد.

نكاتي درباره خريد بليط ارزان قيمت و چارتري استانبول

گاهي اوقات بعلت افزايش هزينه ها امكان خريد بليط هواپيما استانبول براي همه افراد وجود ندارد. در اين مواقع مي توانيد منتظر زمان هاي خاص براي خريد بليط هواپيماي استانبول باشيد. در بعضي از مواقع بعضي از شركت هاي هواپيمايي بليط هاي خود را در چند روز مانده به پرواز ارزان مي كنند. به اين خاطر است كه تعدادي از بليط هاي پرواز به فروش نرفته است و تعداد مسافرين كم است. در اين مواقع مسافرين مي توانند با مراجعه به سايت و آگاهي از شرايط خريد بليط استانبول، بليطي ارزان را بخرند.

زماني كه بليط ارزان هواپيماي استانبول تهيه مي كنيد بهتر است يك برنامه ريزي عالي براي تمامي لحظات حضور خود در اين شهر داشته باشيد تا بتوانيد از هر جاذبه گردشگري ديدن كنيد و سري هم به بازارهاي آن بزنيد. سفري خوب و خوش را براي شما آرزو مي كنيم.

بهترين هتل هاي شهر استانبول

از آنجاييكه اين شهر يكي از مقاصد گردشگري و توريستي جهان به شمار مي آيد و هر ساله شاهد گردشگران زيادي است. در اين شهر هتل هاي بسيار زيادي ساخته شده است كه تمامي اين هتل ها داراي بهترين امكانات گردشگري و توريستي هستند. اين هتل ها بهترين رستوران ها را در خود دارند كه مي توانيد بهترين غذاهاي سنتي و بين المللي كشور تركيه را در آن ها نوش جان كنيد. در اين هتل ها مي توان از امكانات استخر، سونا، اسپا و ساير خدمات استفاده كنيد. در زمان خريد بليط هواپيماي استانبول مي توانيد هتل را رزرو كنيد.

بهترين هتل هاي شهر استانبول

جاذبه هاي ديدني و گردشگري استانبول

جاذبه هاي گردشگري استانبول بسيار زياد است و هر فردي در سفر خود بايد از آنها بازديد كند. ما نيز در اينجا چند جاذبه را معرفي مي كنيم تا در سفر خود به استانبول از آنها ديدن كنيد.

موزه اياصوفيه استانبول

اياصوفيه مدتي خانه پرستش بود و در طي مدت ها چندين بار تغيير كرده است. در ابتدا يك كليسا بود و بعد از اينكه ارتش عثماني آن را گرفتند، آن را تبديل به يك مسجد بزرگ كردند. بعد ها و در قرن بيستم اين مسجد تبديل به كليسا شد. در اين موزه چيز هاي زيادي براي ديدن وجود دارد و يكي از زيباترين مكان هاي ديدني استانبول مي باشد.

قصر توپكاپي استانبول

يكي از بهترين و زيباترين مكان هاي ديدني استانبول اين قصر مي باشد كه نشان دهنده تاريخ است. اين قصر بر روي يك تپه در نزديك درياي مرمره قرار دارد. در ابتدا اين كاخ محل اقامت سلطان عثماني بود و بعدها تبديل به يك موزه شد. افرادي كه بليط هواپيماي استانبول را تهيه مي كنند حتما از اين مكان بازديد كنند.

مسجد سلطان احمد

اين مسجد يكي از بهترين معماري ها را دارد. اين مسجد به نام مسجد آبي معروف است. در ابتدا اين مسجد 6 مناره داشت و بعدها يك مناره به آن اضافه شد تا شبيه خانه خدا نباشد. اين مسجد يكي از بهترين دستاوردهاي معماري عثماني بود. اين مسجد در يك باغ قرار دارد و قدم زدن در آن بسيار لذت بخش است.

بازار بزرگ استانبول

يكي از بهترين جاهايي كه در بازديد از استانبول نبايد آن را از دست داد اين بازار است. اين يكي از بهترين مكان هاي سرپوشيده دنيا مي باشد. در اين بازار مي توانيد هر آنچه كه مي خواهيد بخريد و لذت ببريد. در اين بازار دو مسجد، چهار چشمه و دو حمام وجود دارد. خريداران بليط هواپيماي استانبول بهتر است از اين مكان ديدن كنند.

آب انبار باسيليكا

اين آب انبار در ابتدا منبع آب ساكنين استانبول بود. تكنولوژي بكار رفته در اين آب انبار بسيار جالب و هيجان انگيز است. به اين مكان قصر غرق شده نيز مي گويند، چرا كه در محل قصر سلطنتي ساخته شده است. در اين مكان يكي از صحنه هاي فيلم جيمز باند نيز ساخته شده است.

برج گالاتا استانبول

برج گالاتا يكي از بهترين مكان هاي گردشگري شهر استانبول مي باشد. ابتدا از اين برج براي ديدباني استفاده مي شد اما امروزه در بالاي آن رستوران، كافه و يك كلوب ساخته شده است. حتما در زمان خريد بليط بليط هواپيماي استانبولاستانبول و برنامه ريزي سفر خود زماني را براي بازديد از اين مكان قرار دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.