بليط هواپيماي سائوپائولو

۱۳ بازديد

بليط هواپيماي سائوپائولو

اگر براي گردشگري و تفريح مي خواهيد يك كشور خارجي را مقصد خود قرار دهيد برزيل مي تواند گزينه مناسبي باشد. شما مي توانيد با خريد بليط هواپيماي سائوپائولو به اين شهر زيبا پرواز كنيد و تجربه يك گشت و گذار بي نظير را در برزيل تجربه كنيد. البته پيش از خريد بليط هواپيمايي سائوپائولو لازم است تا اطلاعات خود را درباره اين كشور و مخصوصا سائوپائولو بالا ببريد. ما در اينجا يك راهنماي كامل براي خريد بليط هواپيماي سائوپائولو و سفر به اين شهر را ارائه خواهيم كرد، همراه ما باشيد.

راهنماي سفر به شهر سائوپائولو

پيش از هر اقدامي براي سفر و تهيه بليط هواپيماي سائوپائولو لازم است تا بيشتر با اين شهر زيبا آشنا شويد. سائوپائولو بزرگترين شهر در برزيل مي باشد كه در جنوب شرقي اين كشور واقع شده است. سائوپائولو را مي توان هفتمين شهر بزرگ جهان و بزرگترين شهر نيم كره جنوبي و قاره آمريكا ناميد. جمعيت اين شهر 11،000،000 نفر است. در سائوپائولو مي توانيد بناهاي تاريخي زيادي را مشاهده كنيد. همچنين جاذبه هاي گردشگري بي شماري نيز در اين شهر در انتظار شما است. در ادامه به طور كامل به معرفي جاذبه هاي گردشگري آن خواهيم پرداخت.

وضعيت آب و هوايي سائوپائولو

براي سفر به هر شهري لازم است تا از قبل اطلاعات كاملي از آن بدست آورده باشيد. ما به طور كامل در بالا شما را براي خريد بليط هواپيماي سائوپائولو از ايرلاين هاي مختلف راهنمايي كرديم و به طور كامل نيز به بررسي فرودگاه هاي اين شهر پرداختيم. حال نوبت آن رسيده است تا كمي بيشتر به بررسي خود شهر سائوپائولو بپردازيم. مي توانيد از جمله نكات جالب درباره اين شهر را غير قابل پيش بيني بودن آب و هواي آن قلمداد كنيد.

راهنماي سفر به شهر سائوپائولو

بهترين زمان براي سفر به سائوپائولو

البته اين شهر به شهر باران هاي ملايم معروف است پس مي توان بهترين زمان سفر به اين شهر را از ماه مارس تا ماه مي در نظر گرفت كه از اوايل اسفند تا اوايل ارديبهشت ماه مي باشد. همچنين در فصول پاييزي نيز مي توانيد سائوپائولو را يك مقصد بي نظير براي گشت و گذار بيابيد. پس پيشنهاد ديگر ما سفر به اين شهر در بازه ماه هاي اكتبر تا نوامبر مي باشد. در اين زمان ها مي توانيد يك هواي مطبوع و ملايم را تجربه كنيد. اما اگر بخواهيد در تابستان به اين شهر سفر كنيد با گرمايي در حدود 58 درجه سانتي گراد رو به رو خواهيد شد كه تحملش مشكل مي باشد. به طور كلي زمستان ها در سائوپائولو بهترين فصل براي گشت و گذار و هاي سيزن مي باشد زيرا دماي هوا در اين منطقه هيچگاه زير 18 درجه سانتي گراد نمي رود و مي توانيد يك هواي فوق العاده را تجربه كنيد.

اطلاعات پرواز و فرودگاه هاي سائوپائولو

وقتي به سائوپائولو سفر مي كنيد لازم است تا درباره فرودگاه هاي اين شهر نيز پيش از خريد بليط هواپيماي سائوپائولو اطلاعات كافي كسب كرده باشيد. اين شهر همان طور كه پيش تر نيز گفتيم بزرگترين شهر برزيل مي باشد و جمعيت آن نيز بالا است. همچنين يكي از مقاصد پر بازديد در برزيل به شمار مي رود پس عجيب نيست اگر بيش از يك فرودگاه داشته باشد و همه آن ها نيز در هر وقتي از سال شلوغ و مملو از جمعيت باشند. حال در ادامه به معرفي فرودگاه هاي سائوپائولو مي پردازيم و به طور كامل به توضيح امكانات و و يژگي هاي هر يك مي پردازيم.

اگر در برزيل هستيد و بليط هواپيمايي سائوپائولو به تهران را خريداري كرده ايد و مي خواهيد به سمت فرودگاه بين المللي سائوپائولو رهسپار شويد مي توانيد به راحتي از طريق تاكسي هاي فرودگاه در اين شهر اقدام نماييد. ساير تاكسي ها نيز مي توانند شما را تا فرودگاه مد نظرتان برسانند اما امنيت استفاده از اين تاكسي هاي مخصوص فرودگاه بيشتر است و همچنين از نظر اقتصادي نيز براي شما به صرفه تر به شمار مي رود.

اطلاعات پرواز و فرودگاه هاي سائوپائولو

اطلاعات پرواز از تهران به سائوپائولو

شما مي توانيد از ايرلاين هاي مختلفي كه در ادامه نيز به معرفي برخي از آن ها خواهيم پرداخت بليط هواپيمايي سائوپائولو را تهيه كنيد. به طور كلي اطلاعاتي كه براي پرواز از تهران به سائوپائولو احتياج داريد را مي توانيد در اين قسمت بخوانيد. مسافت هوايي بين تهران تا سائوپائول چيزي جدود 12،194 كيلومتر مي باشد. پس انتظار يك سفر چند ساعته سريع را نداشته باشيد. زيرا زمان پرواز شما از تهران به سائوپائولو نزديك به 16 ساعت خواهد بود. پس توصيه مي كنيم سراغ ايرلاين هاي بي كيفيت براي اين پرواز طولاني نرويد چون تنها باعث زحمت و خستگي شما مي شود. براي خريد بليط توريستي هواپيما سائوپائولو به سراغ ايرلاين هاي با سابقه و معتبر برويد تا به همراه يك قيمت مناسب براي بليط هواپيمايي سائوپائولو يك سفر راحت را نيز تجربه كنيد.

فرودگاه بين المللي گوارولوس

اين فرودگاه را مي توانيد يكي از بزرگ ترين و مهم ترين فرودگاه هاي سائوپائولو و برزيل به شمار بياوريد. اين فرودگاه در ليست پر رفت و آمدترين فرودگاه هاي برزيل و يكي از شلوغ ترين آن ها دانست. مي توان فرودگاه گوارولوس را اصلي ترين فرودگاه برزيل به حساب آورد.شما نيز مي توانيد به مقصد اين فرودگاه بليط هواپيماي سائوپائولو را خريداري نماييد. نام اين فرودگاه را ممكن است به نام آندرو فرانكو منترو نيز بشنويد كه به نوعي نام بين المللي آن است. همچنين بوميان برزيلي نيز اين فرودگاه را با نام ساده تر گرو مي شناسند. نام اين فرودگاه نيز به افتخار يكي از فرمانداران سابق برزيلي انتخاب شده است.

تعداد مسافراني كه هر ساله با بليط هواپيمايي سائوپائولو از اين فرودگاه به مقاصد مختلف در دنيا پرواز مي كنند و يا به آن وارد مي شوند چيزي حدود 36،000،000 نفر مي باشد كه همين امر موجب گرديد كه اين فرودگاه را به عنوان پر رفت و آمد ترين فرودگاه ها در بين آمريكاي لاتين به شمار بياورند.

كد ياتا براي هر فرودگاهي مانند شماره شناسنامه مي باشد كه مي توان از روي آن به نوع فرودگاه و محل آن پي برد اين كد بر روي بليط هواپيماي سائوپائولو شما نيز درج مي گردد كه مقصد شما را نشان مي دهد. كد ياتا فرودگاه بين المللي سائوپائولو GRU مي باشد همچنين كد ايكائو آن نيز SBGR مي باشد. نوع اين فرودگاه از نظر كاربري همگاني و نظامي مي باشد به اين معنا كه براي ورود به بخش نظامي آن شرايط سختي حاكم مي باشد اما بخش همگاني براي عموم مسافرين در دسترس مي باشد. فاصله اين فرودگاه از سطح دريا نيز 750 متر است.

فرودگاه كونگونياس-سائو پائولو

اين فرودگاه در ارتفاع 802 متري از سطح دريا واقع شده است. اين فرودگاه در واقع يك فرودگاه همگاني مسافربري است و داراي يك باند فرود آسفالت به طول 1940 متر مي باشد. فاصله اين فرودگاه از شهر نزديك به 3 كيلومتر مي باشد با كد ياتا  CGH مي توانيد اين فرودگاه را شناسايي كنيد. نامگذاري اين فرودگاه نيز از روي نام محله اي است در سائوپائولو كه اين فرودگاه در آن قرار گرفته است. اين فرودگاه داراي 2 ترمينال يا پايانه مسافربري مي باشد كه هر ساله تا 20،000،000 مسافر را نيز جا به جا مي كند. از امكانات اين فرودگاه مي توان به اينترنت واي فاي به همراه پاركينك اشاره نمود. مي توانيد اين فرودگاه را نيز از ديگر مقاصد براي خريد تور سائوپائولو به حساب بياوريد.

فرودگاه كمپو مارته

از ديگر فرودگاه هاي برزيل كه مي توانيد بليط هواپيماي سائوپائولو را به مقصد آن خريداري نماييد اين فرودگاه مي باشد. فرودگاه چندان بزرگ و مجهزي به شمار نمي رود و تنها در سال چيزي حدود 3،000،000 مسافر را جا به جا مي كند كه بيشتر اين پروازها نيز مربوط به پروازهاي داخلي مي باشد. كاربري اين فرودگاه از نوع همگاني و نظامي مي باشد. باند آسفالت اين فرودگاه طولي در حدود 1600 متر دارد و در ارتفاع 722 متري از سطح دريا واقع شده است. كد ياتا آن موجود نمي باشد ولي كد ايكائو آن SBMT است.

فرودگاه سائوپائولو دلده اليونكولرسا

چهارمين فرودگاهي كه در شهر سائوپائولو برزيل واقع شده است اين فرودگاه مي باشد. همان طور كه گفتيم سائوپائولو شهر بسيار بزرگي است و داشتن 4 فرودگاه در آن اصلا موضوع عجيبي به شمار نمي رود. اين فرودگاه يك فرودگاه همگاني مسافربري مي باشد و با كد ياتا OLC قابل شناسايي مي باشد. داراي يك باند آسفالت است كه طول آن به 1200 متر نيز مي رسد. يكي از كم ارتفاع ترين فرودگاه هاي برزيل است و ارتفاع آن از دريا تنها 102 متر مي باشد و باز هم براي خريد بليط هواپيمايي سائوپائولو و سفر به اين شهر مي توانيد به مقصد اين فرودگاه اقدام كنيد.

اطلاعات پرواز و فرودگاه هاي سائوپائولو

 

ترمينال هاي فرودگاه بين المللي سائوپائولو

اگر قصد داريد تا براي پرواز و تهيه بليط هواپيماي سائوپائولو به مقصد اين فرودگاه اقدام نماييد لازم است تا درباره ترمينال هاي آن نيز اطلاعات كاملي را كسب نماييد. اين فرودگاه داراي 3 ترمينال مي باشد. ترمينال شماره 1 كوچكترين ترمينال اين مجموعه مي باشد كه تنها براي پروازهاي داخلي ظرفيت دارد و پروازهاي خارجي را پوشش نمي دهد. ترمينال شماره 2 بزرگترين ترمينال اين فرودگاه بين المللي در برزيل مي باشد كه اگر شما بليط هواپيمايي سائوپائولو را به مقصد اين فرودگاه خريداري كنيد از ترمينال مسافربري 2 اين مجموعه پياده خواهيد شد. تمام پروازهاي خارجي و بين الملل از اين ترمينال انجام مي شود. ترمينال شماره 3 اين فرودگاه نيز كه به نوعي يك ترمينال جديد مي باشد امكانات خوب و مناسبي را دارا است و مدرن و شيك به شمار مي رود. از اين ترمينال پروازهاي دور برد و بين قاره اي صورت مي گيرد.

مي توانيد براي دسترسي به اين فرودگاه با قيمت ارزان تر نيز به سراغ استفاده از اتوبوس هاي فرودگاه برويد. اين اتوبوس ها داراي شماره مخصوص هستند و در يك سري از ايستگاه هاي سطح شهر توقف دارند كه مي توانيد از روي نقشه آن ها را به سادگي پيدا كنيد. همچنين يكي ديگر از گزينه هاي دسترسي به اين فرودگاه در شهر سائوپائولو مي تواند استفاده از مترو شهري اين شهر باشد. همچنين با قطار نيز مي توانيد خود را از نقاط مختلف برزيل به اين فرودگاه بزرگ برسانيد.

مدارك لازم براي بليط هواپيماي سائوپائولو

براي اينكه بتوانيد به برزيل با خريد بليط هواپيماي سائوپائولو پرواز كنيد لازم است تا از قبل نسبت به اخذ ويزاي برزيل اقدام نماييد. بدون داشتن ويزا حتي با خريد بليط هواپيمايي سائوپائولو نيز نمي توانيد از فرودگاه استفاده كنيد و سوار هواپيما خود شويد. پس حتما چند ماه قبل از سفر خود نسبت به دريافت ويزاي برزيل اقدام نماييد تا بدون فوت وقت و در كمترين زمان بتوانيد بليط هواپيماي سائوپائولو را خريداري كنيد و به مقصد سائوپائولو پرواز كنيد.

از مراحل اخذ ويزاي برزيل نيز مي توان ابتدا به كامل كردن فرم درخواست آن اشاره نمود. پس از آن نسبت به رزرو وقت سفارت اقدام مي كنيد و پس از مراجعه حضوري و تحويل مداركي كه از طرف سفارت به شما اعلام شده است مراحل مصاحبه و انگشت نگاري انجام مي شود. پس از آن نيز براي شما ويزاي برزيل صادر مي شويد. در اين مدت شما تنها بايد نسبت به رزرو بليط هواپيماي سائوپائولو اقدام نماييد بعد از قطعي شدن ويزا مي توانيد به طور مطمئن بليط هواپيمايي سائوپائولو را خريداري كنيد.

معرفي شركت هاي هواپيمايي جهت خريد بليط هواپيماي سائوپائولو

شما مي توانيد از ايرلايني نظير آليتاليا اقدام به خريد بليط هواپيماي سائوپائولو نماييد. براي اين كار لازم است تا اطلاعاتي نظير توقف هاي موجود در مسير را بدانيد. اگر از اين ايرلاين قصد خريد بليط هواپيماي سائوپائولو را داريد بايد بدانيد كه اين ايرلاين در رم يك توقف خواهد داشت سپس به سمت سائوپائولو پرواز مي كند.

مي توانيد از ايرلاين معتبري نظير ايرفرانس نيز براي خريد بليط هواپيمايي سائوپائولو اقدام نماييد. اين پرواز از تهران حركت كرده و در پاريس توقف مي كند سپس از پاريس نيز به سمت سائوپائولو پرواز يك سره دارد. از ديگر ايرلاين هاي موجود براي خريد بليط هواپيماي سائوپائولو مي توان به الامارات اشاره نمود. ابتدا با خريد بليط هواپيماي سائوپائولو از اين ايرلاين در دبي توقف كرده و سپس از دبي به سمت سائوپائولو پرواز مي كنيد.

قطر ايرويز نيز ديگر ايرلاين ارائه دهنده پرواز از تهران به سائوپائولو و فروش بليط هواپيماي سائوپائولو مي باشد. بعد از خريد بليط هواپيمايي سائوپائولو از تهران حركت مي كند و در دوحه توقف مي نمايد سپس به سمت سائوپائولو پرواز مستقيم انجام مي شود. مي توانيد براي خريد بليط هواپيمايي سائوپائولو از بريتيش ايرويز نيز اقدام نماييد. تنها تفاوت آن محل توقف مي باشد. اين پرواز از تهران حركت مي كند و در لندن توقف مي نمايد و سپس به سمت سائوپائولو پرواز مي كند.

بهترين جاذبه هاي ديدني و تفريحي سائوپائولو

جاذبه هاي گردشگري در سائوپائولو

بد نيست كمي نيز شما را با جاذبه هاي گردشگري اين شهر آشنا كنيم. بعد از خريد بليط هواپيماي سائوپائولو و رسيدن به فرودگاه مقصدتان در اين شهر لازم است تا ليستي از مناطق و جاذبه هاي گردشگري اين شهر داشته باشيد تا بتوانيد بدون اتلاف وقت به آن ها سر بزنيد و سفر خود را لذت بخش و خاطره انگيز كنيد.

مي توانيد به موزه هنر اين شهر سر بزنيد و از آثار هنرمندان بزرگي نظير ون گوگ و پيكاسو بازديد كنيد. و يا كليساي جامع سائوپائولو نيز مي تواند مقصد مناسبي براي  گردشگري در اين شهر باشد كه مي توانيد در آن يك دوره هنرهاي نئوگوتيك را مشاهده كنيد. باغ وحش سائوپائولو كه يكي از بزرگترين باغ وحش هاي دنيا است مي تواند مكان مفرحي براي شما و كودكان باشد.مي توانيد گونه هاي ناياب از ببر سفيد را نيز در اين باغ وحش مشاهده كنيد .

ساختمان اپراي اين شهر نيز از معدود مكان هايي است كه نبايد بازديد از آن را از قلم بيندازيد. اين مكان يكي از سمبل هاي شهر سائوپائولو به شمار مي رود. همچنين در حين بازديد از اين شهر و جاذبه هاي گردشگري آن حتما به سراغ امتحان غذاهاي محلي آن نيز برويد .مي توانيد انواع غذاهاي مختلف برزيلي را در بازارهاي مختلف اين شهر پيدا كنيد كه تجربه امتحان كردن هر يك مي تواند سفر شما را هيجان انگيز تر كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.