تور تنريف

۳۱ بازديد

تور تنريف

اگر شما هم قصد سفر با تور تنريف به جزاير قناري واقع در اسپانيا و اقيانوس اطلس را داريد همراه ما باشيد تا علاوه بر معرفي جزيره تنريف و آب و هواي آن و مركز گردشگري و پارك جنگلي آن مناسب ترين تور تفريحي تنريف را به شما معرفي كنيم و در انتخاب بهترين هتل ها و پرواز هاي مستقيم و غيرمستقيم در تور تنريف همراه شما باشيم. تا شما از سفر به جزايرقناري و كشور اسپانيا كه همواره با شعار دوباره جوان شويد گردشگران را به سوي خود جذب مي كند نهايت لذت را ببريد و از تور تنريف زيبا ترين خاطره ها را براي خود و همراهانتان رقم بزنيد.

راهنماي سفر به جزيره تنريف

در تور تنريف شما بايد مهم ترين مسائل را در مورد اين جزيزه بدانيد. تنريف يا تنريفه واقع در اقيانوس اطس و نزديك ساحل مراكش و رو به روي كرانه آفريقا يكي از جزاير قناري است كه درواقع بزرگترين آن ها نيز مي باشد. پايتخت تنريفه جذاب ( سانتا كروس دي تنريفه ) مي باشد كه پايتخت جزاير قناري نيز است و جاذبه هاي طبيعي آن بسيار زياد است. همچنين دين اكثريت مردم كاتوليك بوده و خانه ي اسقف محلي تنريف در شهرستان سان كريستبال د لا لاگونا واقع شده است.

راهنماي سفر به جزيره تنريف

وضعيت آب و هواي جزيره تنريف

يكي از نكات بسيار مهم در تور تنريف و هر كشور خارجي ديگر به همراه داشتن لباس مناسب با شرايط آب و هوايي كشور مقصد مي باشد و تور توريستي تنريف نيز از اين قاعده مستثني نيست. جزيره تنريف همانند ساير جزاير قناري داراي آب و هواي معتدل و مرطوب مي باشد در زمستان درجه هوا 18درجه و در تابستان به 24 درجه سانتيگراد مي رسد. اما بهتر است در تور تنريف شما همواره يك ژاكت گرم به همراه خود براي خودتان و بچه ها داشته باشيد.

بهترين زمان سفر با تور تنريف

با توجه به اينكه گفتيم دما در ساير فصل ها در جزاير قناري زياد متفاوت نيست و در هر حال مرطوب و معتدل است تمامي فصل ها براي تور تنريف مناسب هستند اما در فصل زمستان جزيره تنريف پذيراي تعداد بيشتري از توريست ها است و در فصل تابستان جزيره تنريف مملو از اسپانيايي هايي است كه براي شركت در كارناوال ها و فستيوال هاي تنريف به اين جزيره سفر مي كنند. در اين فصل تنريف رنگ و بوي شادي مي گيرد و تور تنريف روحيه شما را تقويت مي كند.

اطلاعات پرواز و فرودگاه جزيره تنريف

جزاير قناري 2 ايستگاه هوايي پر رفت و آمد دارند كه يكي از آنها در تنريف است. تنريف 2 فرودگاه دارد و هزينه پرواز در آنها نسبت به ساير جزاير قناري مقرون به صرفه تر است. در تور تفريحي تنريف پيشنهاد ما به شما براي رسيدن به تنريف استفاده از هواپيما است زيرا كه شما اگر با هواپيما سفر كنيد از طوفان هاي اقيانوسي در امان خواهيد بود و خطري شما را تهديد نخواهد كرد.

توصيه ما به شما براي رفتن به تنريف هواپيما و پرواز مستقيم است. اگر شما براي عبور از اقيانوس اطلس كشتي را انتخاب كنيد ممكن است گرفتار طوفان هاي اقيانوسي و در نهايت دريازدگي شويد اما اگر هواپيما را انتخاب كنيد زمان كوتاه تري را در راه خواهيد بود. در ضمن توجه كنيد كه در تور تنريف فرود در جزيره تنريف بسيار به صرفه تر از ساير جزيره ها است زيرا تعداد پروازهاي فرودگاه تنريف بيشتر است

با توجه به اين كه شما مسافر عزيز براي  تور توريستي تنريف پرواز مستقيم يا غير مستقيم را انتخاب مي كنيد هزينه پرواز و ساعت پرواز شما متفاوت است. مقاصدي كه هواپيماي تنريف در آن توقف دارد ميلان، لندن و دبي است. هزينه پرواز بسته به شركت هواپيمايي و خدماتي كه ارائه مي دهد متفاوت است و ارزان ترين سفر در حال حاضر مربوط به هواپيمايي اير فرانس است كه از 420000 تومان شروع مي شود و گران ترين آن مربوط به هواپيمايي قطر با حداقل 15 ميليون تومان است. 3 نوع كلاس نيز براي هر پرواز وجود دارد كه مي توانيد در تور تنريف براي خود و هم سفرانتان انتخاب كنيد. زمان رسيدن شما به تنريف از تهران با توجه به تعداد و زمان توقف هايتان متفاوت است و طولاني ترين آن 36 ساعت است

اطلاعات پرواز و فرودگاه جزيره تنريف

بهترين جاذبه هاي ديدني و تفريحي تور تنريف

جاذبه هاي طبيعي گردشگري در تور ديدني تنريف بسيار زياد است كه در ادامه با آنها كه دليل سفر شما به تنريف نيز هستند مي پردازيم

جزاير قناري كجاست

يكي از خوش آب و هوا ترين نقاط دنيا كه آرزوي سفر به آن در سر بسياري از گردشگران پرورانده شده و هر ساله تعداد بسيار زيادي از سراسر نقاط دنيا به آن مسافرت مي كنند تا از آب و هواي اكثرا بهاري و مرطوب آن و طبيعت بكر نهايت استفاده و لذت را داشته باشند، جزاير قناري است.

جزيره قناري از 7 جزيره مستقل در نزديكي ساحل جذاب و با صفاي مراكش واقع شده است. و اين جزاير عبارتند از تنريف، ال هيرو، گرند كاناريا، لاپالما، لاگومرا، فوئرته لانزاروته ونتارا.

كه هركدام از اين جزاير مناطق گردشگري طبيعي و بازارهاي محلي خود را دارند اما يكي از مهم ترين اين مناطق كوه آتشفشاني در پارك ملي تيده در تنريف است كه در سازمان جهاني يونسكو ثبت شده است. دين اكثر مردم منطقه كاتوليك مسيحي است و ساير دين ها در اقليت قرار دارند.

Siam park يا پارك سيام

يك پارك آبي رويايي و هيجان انگيز با سرسره هاي بلند آبي كه از يك تونل آكواريوم رد مي شوند. موسس اين پارك جذاب پرنس سيام تايلندي بود كه در سال 1913  تنريف را از نزديك ديد و ديوانه وار عاشق آن شد و دستور داد يك دهكده زيباي تايلندي در تنريف بسازند كه هروقت به تنريف آمد در آنجا اقامت كند كه بعد از 80 سال دخترش آنجا را به پارك زيباي امروزي تبديل كرد كه هر ساله تعداد زيادي از گردشگران را پذيرايي مي كند.

در راه، شما يك مسير آبي پر هيجان را كه شبيه رودخانه درست كرده اند مي بينيد و بايد با تيوپ توي رودخانه برويد در قسمت هايي از مسير، آب مانند چشمه مي جوشد همچنين يك قسمت آبشاري دارد كه بايد از زير آن رد شويد كه خيس مي شويد  سپس بايد از يك تونل آكواريومي با ماهي هايي كه نظير آنها را در هيچ كجا نديده ايد رد شويد. در اين پارك آبي شما مي توانيد پرهيجان ترين سرسره آبي دنيا را با تور گردشگري تنريف تجربه كنيد كه ظاهرا زاويه اين سرسره با زمين 85 درجه است.

در قسمت ديگر اين پارك  ساحل مصنوعي ساخته شده كه موج هاي مصنوعي زيادي توليد مي كنند كه شما نظير آنرا جز در تور تنريف نخواهيد ديد. lost city هم مكاني مخصوص بازي بچه ها در اين پارك است كه يك ظرف بزرگ پر از آب مي شود و بعد از چند دقيقه آب روي سر بچه ها ريخته مي شود. ساعت ۶ آخرين زماني است كه اين پارك فعاليت دارد و البته شما مي توانيد بليط اين پارك را در فرودگاه يا هتل خريداري كنيد و يا تهيه آن را به تور ليدر تور تنريف بسپاريد. پس از اتمام ساعت كاري پارك با اتوبوس هاي پارك كه رايگان هم هستند به طرف ساحل و يا براي صرف شام حركت كنيد

Siam park يا پارك سيام

لورو پارك در تور تنريف

براي رفتن به Loro parque مي توانيد از اتوبوس هايي كه مسئوليت جا به جايي شما توريستان گرامي را دارند استفاده كنيد اين اتوبوس ها جلوي همه هتل ها مي ايستند و مسافران را سوار مي كنند.

لورو پارك شامل بخشهاي مختلفي است در اين پارك شما مي توانيد گوريل ها، ببر بنگال دست آموز، بازي دلفين ها، باغ اركيده هاي طبيعي و قناري ها و طوطي هاي آفريقايي را ببينيد. شما مي توانيد در سينماي تازه تاسيس پارك كه 30 دقيقه فيلم مستند حمايت از كره زمين را نشان مي دهد به تماشاي اين فيلم بنشينيد و بيشتر به دوستي با طبيعت و كره زمين فكر كنيد. در اين پارك كافه ها و رستوران هاي محلي و فست فود هايي براي ساير سليقه ها وجود دارد.

در ابتداي ورود به پارك در تور تنريف از همه ي توريست ها عكسي به همراه طوطي هاي زيبا گرفته مي شود كه در پايان سفر در اين پارك شما مي توانيد آنهارا چاپ كرده و خريداري كنيد. در ضمن مي توانيد با ورود به پارك در ابتداي تور تفريحي تنريف يك تور ليدر رزرو كنيد كه اطلاعات لازم را در رابطه با گونه هاي گياهي و جانوري پارك در اختيار شما قرار دهد. شما مي توانيد در اين پارك پنگوئن هايي را ببينيد كه در شرايط شبيه سازي شده به قطب در يك محوطه سرپوشيده كه برف روي سرشان ميريزد ببينيد دماي اين قسمت صفر درجه است و روزانه 12 تن برف روي سر اين موجودات سياه و سفيد جذاب ميريزد تا محل زندگي اصلي براي آن ها فراهم شود.

فراموش نكنيد كه در طول تور تنريف از باغ گلهاي اركيده كه يكي از شگفت انگيز ترين گونه هاي گياهي هستند  مخصوصا اركيده هاي رنگارنگ ديدن خواهيد كرد. اين گل ها در فضايي بسته مرطوب و استوايي قرار دارند. حتما از قسمتي در پارك كه به دليل درخت هاي غول پيكر Dragon garden نام دارد و عمري 1000 ساله دارند نيز ديدن كنيد.

كوه تايدي يا tiede

پارك ملي تايدي در مركز تنريف واقع شده است كه داراي قله اي با  ارتفاعي حدود 3700  متر فاصله از سطح دريا است جنگل هاي كاج و دره‌هاي سرسبز يكي از بهترين مكان‌ها براي گردش و ماجراجويي در تور تنريف است. كوه تايدي بلند‌ترين كوه كشور اسپانيا نيز به حساب مي‌آيد

كوه تايدي يا tiede

كوه هاي آناگا

كوه آناگا (Anaga)  در دورترين نقطه‌ي شمال شرقي جزيره تنريف واقع شده  است و بخش‌هاي از آن به ساحل هاي صخره اي جذاب منتهي مي‌شود و در بخش ديگر به جنگل هاي بلند كاج و استوايي متصل  مي‌شود. دره‌هاي عميق و ناهموار و روستاي سنتي آناگا از مناطق ديدني اين كوه به شمار مي آيد كه شما بايد در تور تنريف از آن ديدن كنيد. كوه آناگا 8 ميليون سال پيش به وسيله‌ي يك فوران آتشفشاني تشكيل شده است و هر ساله پذيراي تعداد بسيار زيادي از مسافران و بازديد كنندگان است

بهترين مراكز خريد در تور تنريف

بازارها و مراكزي كه مي توانيد از آن ها خريد كنيد و لحظات خوبي را رقم بزنيد شامل پلازا دل كويي و مركز خريد سافاري و يامبو ميشن است كه علاوه بر اين كه مي توانيد خريد خوبي از اين مراكز داشته باشيد مي توانيد در رستوران هاي عالي هم كه براي انواع سليقه هاي مسافرين تنريف تدارك ديده شده است استفاده كرده و انواع غذاها را ميل نماييد.

غذاهاي معروف در جزيره تنريف

گاها بعضي از هم وطنان در تور گردشگري تنريف از كنسرو و مواد غذايي نيمه آماده استفاده مي كنند اما لازم نيست كه شما نگران خورد و خوراك خود در تنريف باشيد سليقه غذايي مردمان مهمان نواز تنريف تركيبي از سليقه آفريقايي – مراكشي و اسپانيايي است. تركيبي از سبزيجات پرخاصيت و تازه محلي تنريف و ماهي هاي تازه و نمك سود شده دريايي.

همچنين اگر از غذاهاي محلي خوشتان نيامد مي توانيد لازانيا ،پيتزا و پاستا هاي بسيار خوشمزه اي را در سطح شهر و يا هتل امتحان كنيد. فراموش نكنيد كه قهوه هاي خوشمزه اي را هم به سبك آفريقايي ها مي توانيد در بهترين كافه هاي شهر در تور تنريف امتحان كنيد و از مزه فوق العاده آن لذت ببريد.

غذاهاي معروف در جزيره تنريف

بهترين هتل ها در تنريف

شما براي اقامت در تنريف گزينه هاي بسياري داريد كه مي توانند سفر شما را لذت بخش تر كنند مثلا اقامت در يك هتل 5 ستاره لوكس يا يك هتل 4 ستاره كه به دريا و ساحل نزديك تر است. يكي ديگر از گزينه هاي مورد انتخاب شما براي اقامت در تور تنريف مي تواند هاستل باشد كه علاوه بر كاهش هزينه هاي شما و افزايش تعداد شب هاي اقامتتان شما را با افرادي كه از چهار گوشه جهان به تنريف آمده اند آشنا كند. شما مي توانيد با آنها بعد از سفر دوست شده و آنها را به كشور عزيزمان ايران دعوت كنيد و يا از غذاهاي محلي كشور آنها بخوريد و در مورد فرهنگ ها باهمديگر صحبت كنيد و به تبادل اطلاعات و گشت و گذار در تنريف بپردازيد.

اخذ ويزاي شنگن در تور تنريف

شما براي رسيدن به تنريف به ويزاي شنگن (28 كشور كه معاهده ي شنگن را براي تسهيل در رفت و آمد بين خودشان امضا كرده اند ) احتياج داريد كه با مراجعه به سايت ها و يا مقالات مربوط به سفارتخانه ها مدارك لازم براي اخذ اين ويزا را خواهيد ديد. البته آژانس هاي هواپيمايي نيز اين اطلاعات را در اختيار شما قرار مي دهند، سپس شما مدارك را تهيه و ترجمه كنيد بسياري از آژانس هاي هواپيمايي با دريافت هزينه كمي ويزا را براي شما فراهم خواهند كرد.

نكات نهايي در رابطه با تور توريستي تنريف

توصيه نهايي ما براي داشتن سفري بهتر به تنريف براي شما انتخاب تور مناسب است. اگر شما تور مناسبي را انتخاب نكنيد هم هزينه هاي سفر شما افزايش مي يابد و هم از سفر خود لذت نمي بريد. با انتخاب بهترين پرواز و ترانسفر مناسب فرودگاهي و هتل نزديك به ساحل و مركز شهر و زمان بندي مناسب براي ديدن مناطق ديدني شهر تنريف در تور توريستي تنريف، مي توانيد تنريف را به يك خاطره به ياد ماندني براي خود و همسفرانتان تبديل كنيد. در ضمن شما مي توانيد پس از گشت و گذار در تنريف ساير جزيره هاي هفت گانه جزاير قناري و با تور اسپانيا را نيز ببينيد تا با نقاط بيشتري از اين چرخه پهناور و زيبا آشنا شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.