تور پنانگ

۲۰ بازديد

تور پنانگ

ايالت پنانگ يكي از ايالت‌هاي كشور مالزي است كه به دليل جذابيت و آثار گردشگري فراوان، به مرواريد شرق معروف شده است. همين موضوع گردشگران زيادي را براي سفر به اين جزيره و يا شركت در تور پنانگ علاقه‌مند مي‌كند. شما با شركت در تور پنانگ و سفر به اين جزيره زيبا تجربه‌اي متفاوت و ماندگار را براي خود رقم بزنيد.

درباره پنانگ

پنانگ نام يكي از ايالت‌هاي كشور مالزي است كه شامل جزيره پنانگ و باريكه‌اي از سرزمين اصلي است. پنانگ به‌عنوان يكي از تفريحگاه‌هاي زيبا و پربازديد كشور مالزي شناخته مي‌شود و زيبايي آن هرساله افراد زيادي را به اين منطقه مي‌كشاند. در مركز ايالت پنانگ شهري به نام جورج تاون وجود دارد كه نام آن از شاه جورج سوم گرفته شده است. اين منطقه پر از بناهاي قديمي و تاريخي است و قدم زدن در آن مانند سفر به گذشته است.

جزيره پنانگ به مرواريد شرق معروف است و شگفتي‌هاي موجود در اين جزيره سبب علاقه‌مندي افراد به شركت در تور پنانگ مي‌شود. مردم اين منطقه عموماً مهمان‌نواز هستند و رفتار خوبي با افراد خارجي دارند. همچنين با توجه به اينكه مسلمانان زيادي در پنانگ و به‌طوركلي در مالزي وجود دارد، رستوران‌ها و فروشگاه‌هايي وجود دارد كه غذا و محصولات حلال به مسلمانان عرضه مي‌كنند.

تور پنانگ

آب و هواي پنانگ

اكثر نقاط كشور مالزي داراي آب‌وهواي گرم استوايي است و پنانگ نيست از اين قاعده مستثني نيست. درجه حرارت پنانگ در روزها بين 29 و 35 درجه و در شب بين 26 تا 29 درجه است. با توجه به اينكه آب‌وهواي اين جزيره در طول سال هميشه گرم است، هر زمان از سال تور پنانگ برگزار مي‌شود و افراد زيادي در اين تور شركت مي‌كنند. البته گاهي اوقات باران‌هاي سيل‌آسايي در اين منطقه مي‌بارد و باعث تغيير ناگهاني دما مي‌شود. اين باران‌هاي سيل‌آسا هم‌زمان با وزش بادهاي موسمي مانسون شروع به باريدن مي‌كنند و با ماندن خورشيد در پشت ابرها دما كمي خنك‌تر مي‌شود.

بهترين زمان براي شركت در تور پنانگ

انتخاب بهترين زمان براي سفر به پنانگ و شركت در تور پنانگ بستگي به خود شما دارد. اگر مي‌خواهيد در آرامش به اين كشور سفر كنيد و زياد با شلوغي‌ها ميانه‌اي نداريد، بهترين زمان براي شركت در تور پنانگ ماه‌هاي فوريه تا آوريل است. در اين ماه‌ها گردشگران كمي در پنانگ حضور دارند و مي‌توانيد در آرامش به بازديد از مناطق مختلف اين جزيره بپردازيد. قيمت بليط و تور پنانگ نيز در اين ايام مناسب‌تر و ارزان‌تر خواهد بود.

اگر به دنبال اين هستيد كه در شرايط آب وهوايي مطلوب در پنانگ باشيد، ماه‌هاي نوامبر تا ژانويه براي شما مناسب‌تر خواهد بود. در اين ماه‌ها ميزان بارندگي كمتر شده و هواي منطقه فوق‌العاده مي‌شود. البته اين موضوع به همراه همزماني با ايام تعطيلات باعث مي‌شود گردشگران زيادي در اين ماه‌ها در پنانگ حضور داشته باشند و قيمت بليط و تور پنانگ نيز به حداكثر برسد. اگر هم قصد حضور در فستيوال‌ها و مراسمات فوق‌العاده اين منطقه را داريد، مي‌توانيد در ماه ژانويه و زمان تعطيلات در تور پنانگ شركت كنيد. در اين ماه مراسم‌هاي رقص و فستيوال‌هاي زيادي در اين منطقه برگزار مي‌شود كه علاقه‌مندان زيادي را از سراسر دنيا به خود جذب مي‌كند.

تور پنانگ

شركت در تور پنانگ و پرواز به پنانگ

براي پرواز به پنانگ و شركت در تور پنانگ مي‌توانيد از خدمات آژانس‌هاي پروازي مختلف كه در اين زمينه فعاليت مي‌كنند، استفاده كنيد. شما مي‌توانيد به‌صورت حضوري به آژانس‌هاي پروازي مراجعه كنيد يا به‌صورت اينترنتي نسبت به شركت در تور پنانگ اقدام كنيد. امروزه با توجه به سهولت خريد از اينترنت و امكان مقايسه قيمت‌هاي تور پنانگ، اكثر افراد مراجعه به سايت‌هاي اينترنتي را نسبت به مراجعه حضوري ترجيح مي‌دهند. شما مي‌توانيد براي شركت در تور پنانگ و پرواز به اين كشور از خدمات سايت ما استفاده كنيد.

 فرودگاه بين المللي پنانگ

فرودگاه پنانگ به‌عنوان فرودگاه بين المللي شهر پنانگ شناخته مي‌شود و اكثر پروازهاي خارجي در اين فرودگاه فرود مي‌آيند. اين فرودگاه كه قديمي‌ترين فرودگاه كشور مالزي است، سومين فرودگاه پر رفت و آمد كشور مالزي محسوب شده و سهم زيادي از پروازهاي اين كشور را در اختيار دارد. فرودگاه پنانگ در سال 1935 افتتاح شد و در بين سال‌هاي 2009 تا 2013 مورد بازسازي قرار گرفت. فرودگاه پنانگ با توجه به اينكه فرودگاه كوچكي به شمار مي‌رود، تنها يك پايانه پروازي دارد. اگر قصد شركت در تور پنانگ و سفر به اين كشور را داشته باشيد احتمالاً مقصد شما اين فرودگاه خواهد بود و شما مي‌توانيد از رستوران و كافه، دفاتر اجاره ماشين، بانك و ساير خدمات اين فرودگاه استفاده كنيد.

تور پنانگ

جاذبه هاي ديدني پنانگ

اگر قصد شركت در تور پنانگ و سفر به اين جزيره زيبا را داريد، جاذبه هاي زير را از دست ندهيد و با بازديد از آن ها سفر خود را به يادماندني تر كنيد.

موزه پنانگ پراناكان

اين موزه به عنوان جايي براي به نمايش گذاشتن فرهنگ و سنت مردم پراناكان (اقوام چيني كه به اين كشور مهاجرت كرده اند) است. در واقع اين موزه يك خانه مربوط به قرن نوزدهم است كه در آن زمان متعلق به يك بازرگان ثروتمند بوده است. در اين موزه مي توانيد بخشي از تاريخ پنانگ را مرور كنيد و با تاريخ اين ايالت بيشتر آشنا شويد.

تور پنانگ

دژ كورنواليس

دژ كورنواليس از ديگر مكان‌هاي ديدني پنانگ است كه مي‌توانيد در تور پنانگ خود از آن بازديد كنيد. اين دژ يادگاري از دوران حكومت بريتانيا در اين منطقه است و جذابيت خاصي براي بازديدكنندگان اين منطقه دارد. اگر به مناطق جنگي و سلاح و موارد جنگي علاقه داريد اين منطقه براي شما جذاب‌تر نيز مي‌شود. زيرا اين دژ شامل يك زندان و يك كليسا، خانه‌هاي مختلف و يك باغ است كه نشان‌دهنده‌ي نحوه محافظت بريتانيايي‌ها از منطقه است.

تور پنانگ

ارتفاعات پنانگ

ارتفاعات پنانگ يكي از جاذبه‌هايي است كه در صورت شركت در تور پنانگ، نبايد از دست بدهيد. اين ارتفاعات منظره‌اي بي‌نظير از جزيره را به شما نشان مي‌دهند و مي‌توانيد كل جزيره را زير نظر خود داشته باشيد. از آنجا كه ارتفاعات پنانگ 821 متر از سطح دريا ارتفاع دارد، داراي آب و هواي متفاوتي نسبت به ساير نقاط جزيره است. براي دسترسي به اين ارتفاعات مي‌توانيد از قطار شهري استفاده كنيد و در طول مسير نيم ساعته از ديدن مناظر جذاب و ديدني لذت ببريد. البته در ارتفاعات پنانگ جاذبه‌هاي ديگري نظير مسجد و كليسا نيز وجود دارد كه مي‌توانيد به آن‌ها نيز سري بزنيد.

تور پنانگ

 موزه تعاملي پنانگ

اگر به دنبال تجربه‌اي متفاوت از يك موزه هستيد و مي‌خواهيد موزه‌اي متفاوت نسبت به ساير موزه‌هاي كسل‌كننده را ببينيد، مي‌توانيد در تور پنانگ خود سري به موزه تعاملي پنانگ بزنيد. اين موزه با به تصوير كشيدن جنگ‌هاي قديمي به صورت سه بعدي، تجربه‌اي متفاوت و هيجان‌انگيز را براي مراجعه‌كنندگان فراهم مي‌كند. البته اين تنها تفاوت اين موزه نخواهد بود و شما مي‌توانيد با رفتن داخل تونل‌هاي تاريك و وحشتناك و مشاهده شخصيت‌هاي ترسناك موجود در آن‌ها، يك تجربه به‌يادماندني را براي خود ثبت كنيد.

تور پنانگ

بهترين مراكز خريد و بازارهاي پنانگ

مطمئنا نمي توان در تور پنانگ شركت كرد و سري به مراكز خريد اين جزيره نزد. در اين قسمت بهترين مراكز و خريد و بازارهاي پنانگ را براي شما آورده ايم تا در طول سفر خود حتماً سري به آن ها بزنيد.

مركز خريد KOMTAR

 مركز خريد KOMTAR كه در مركز جرج تاون قرار گرفته به‌عنوان يكي از بناهاي نمادين در پنانگ شناخته مي‌شود. اين برج 65 طبقه كه يكي از بلندترين برج‌هاي مالزي است قسمت‌هاي مختلفي دارد كه هر كدام مي‌تواند جذابيت خاصي براي بازديدكنندگان داشته باشد. طبقه اول اين برج به كالاي هاي ديجيتال اختصاص دارد و در طبقه دوم فروشگاه اسباب‌بازي و زيورآلات وجود دارد. طبقه 58 اين برج يك سكوي بازديد دارد كه نماي زيبايي از شهر را به نمايش مي‌گذارد. اين مجموعه داراي فضايي آزاد براي بازديدكنندگان نيز است كه مي‌توانند در آن قدم زده و سري هم به كافه‌هاي اطراف بزنيد.

تور پنانگ

مركز خريد GURNEY PLAZA

اين مركز خريد در سال 2001 افتتاح شده و در حال حاضر به عنوان يكي از بزرگ ترين مراكز خريد پنانگ شناخته مي شود. داشتن 380 فروشگاه كه محصولاتي از برندهاي مختلف را عرضه مي كنند. علاوه بر اين، اين مركز تجاري يك مجموعه سينمايي و يك سوپرماركت بزرگ دارد كه مي توانيد در تور پنانگ خود سري نيز به آن بزنيد.

تور پنانگ

مركز خريد penang plaza

اگر دوست داريد در تور پنانگ خود خريدهايي ارزان و مقرون‌به‌صرفه داشته باشيد، مي‌توانيد سري به مركز خريد پنانگ پلازا بزنيد. اكثر اهالي پنانگ خريدهاي خود را از اين مركز خريد انجام مي‌دهند. اين مركز خريد فروشگاه‌ها، داروخانه‌ها و سوپرماركت‌هاي زيادي دارد كه اكثراً داراي قيمت مناسبي هستند. اگر طرفدار كتاب و محصولات فرهنگي هم هستيد مي‌توانيد در تور پنانگ خود سري به طبقه دوم اين مركز خريد بزنيد و از كتاب‌ها و محصولات فرهنگي ديدن كرده و با قيمتي مناسب خريد كنيد.

تور پنانگ

مركز خريد Queensbay

اين مركز خريد، بزرگترين مركز خريد ايالت پنانگ است و در آن رستوران ها و فروشگاه هاي متعددي وجود دارد. وجود انواع فروشگاه ها از برندهاي مختلف با قيمتي مناسب، اين مركز خريد را به محبوب ترين مركز خريد پنانگ تبديل كرده است.

شما مي توانيد در تور پنانگ خود سري به اين مجموعه بزنيد و از 500 فروشگاه موجود در اين مركز خريد ديدن كنيد و سري هم به مجموعه تفريحي موجود در طبقه ي سوم آن بزنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.