تور روسيه

۱۶ بازديد

تور روسيه

تور روسيه يكي از روش هاي ساده براي سفر به يكي از پهناورترين كشور هاي شمال آسيا است. روسيه بين آسياي شمالي و اروپاي خاوري قرار گرفته است. مرزهاي آبي اين كشور

عبارتند از درياي خزر، درياي سياه، درياي بالتيك، اقيانوس آرام شمالي و اقيانوس منجمد شمالي .كشور روسيه با داشتن وسعتي برابر  17075400 كيلومترمربع به عنوان پهناورترين كشور جهان انتخاب شده است.

با توجه به شرايط آب و هوايي و گردشگري مناسب اين كشور ، هرساله افراد زيادي از كشورهاي مختلف با استفاده از تور روسيه اقدام به مسافرت به اين كشور جهت تفريح و تجارت مي نمايند.  بهترين زمان سفر به روسيه، ماه هاي آوريل و مي است كه هوا گرم تر از ساير روزهاي سال است و آفتاب مستقيم مي تابد. با تور روسيه مي توانيد به اين كشور زيبا و بي نظير سفر كرده و  جاذبه هاي گردشگري اين كشور را از نزديك ملاقات كنيد. در اين مقاله نكاتي براي رزرو تور روسيه به همراه اطلاعاتي در مورد كشور روسيه، مراكز خريد و جاذبه هاي گردشگري آن آورده شده است.

تور روسيه

جمعيت و دين كشور روسيه

كشور روسيه را مي توان يك كشور چند مليتي در نظر گرفت؛ چرا كه مسيحيان ارتودوكس، مسلمانان، كاتالويك ها،  پروتستانت، يهوديت و بودايي ها را در اين كشور مي توان يافت. همچنين افرادي كه داراي هيچ كدام از اين اديان نبوده و به قول معروف بي دين هستند، حدود 8 درصد از جمعيت روسيه را شكل مي دهند.

تور روسيه

زبان مردم كشور روسيه

در اين كشور صد و شصت گروه قومي زندگي مي كنند. به دليل اين تعداد گروه هاي قومي ، در اين كشور  بيش از 100 نوع زبان وجود دارد. رايج ترين زبان در اين كشور روسي مي باشد . كه بعد از زبان روسي، زبان تاتاري در اين كشور جايگاه دوم را به خود اختصاص داده است. همچنين زبان اوكرايني در جايگاه سوم قرار گرفته است. گفتني است كه زبان روسي پس از انگليسي دومين رتبه را در زمينه زبان استفاده شده در اينترنت از آن خود كرده است.

تور روسيه

آب و هوا در كشور روسيه

نمي توان گفت كه كشور روسيه داراي يك نوع آب و هواي مشخص است. تنوع آب و هوايي كه در اين كشور وجود دارد، به دليل وجود اقيانوس آرام در نواحي اين كشور است. اين كشور داراي تابستان هايي با درجه حرارت بالا اما كوتاه و در عوض، زمستاني طولاني با سرماي بسيار و سخت است. از سويي اين كشور داراي كوه ها و مناطق كويري زيادي است كه موجب تغيير آب و هوايي زياد در اين كشور مي شود.مسكو به عنوان يكي از شهرهاي مهم كشور روسيه  كه داراي جاذبه گردشگري بسيار مي باشد داراي آب و هواي مرطوب و مناسب و زمستان هاي طولاني و سرد و تابستان گرم و مرطوب است. آب و هواي اين شهر به طور كلي به دو فصل عمده گرم و سرد تقسيم مي شود.

تور روسيه

بهترين زمان سفر به شهر يا كشور روسيه

بهتر است بدانيد كه بخش شمالي كشور روسيه داراي آب و هواي سرد و خشك است؛ بنابراين اين بخش براي تور روسيه پيشنهاد نمي گردد. در مقابل بخش جنوبي اين كشور داراي آب و هوايي نيمه مرطوب و معتدل است كه از نظر آب و هوايي بهترين منطقه براي گشت و گذار در روسيه است. همچنين سفر به نواحي جنوب شرقي روسيه با داشتن آب و هواي معتدل و خشك براي افراد علاقه مند به كوير توصيه مي شود. از لحاظ زمان ايران،بهترين زمان سفر براي روسيه اوايل فصل پاييز و اواخر فصل بهار بين ماه هاي خرداد تا آبان است.

تور روسيه

اطلاعات پرواز و فرودگاه در سفر به كشور روسيه

پرواز با هواپيما يكي از شيوه هاي محبوب سفر در ميان مسافران تور روسيه است و مي تواند ايمن ترين بخش سفر باشد.اما برخي ويژگي هاي آن مانند ماندن در صف هاي امنيتي، چك و تحويل چمدان ها ، انتظار در فرودگاه موجب كلافه شدن افراد خواهد شد. بنابراين براي رفع اين نارضايتي و جلوگيري از اسراف در زمان ، دانستن اطلاعات پرواز به روسيه و اطلاعات فرودگاه در هنگام سفر به كشور روسيه با استفاده از اپليكيشن اطلاعات پرواز فرودگاه ضروري مي باشد.

ابتدا بايد فرودگاه مورد نظر خود را از منوي كشويي سمت راست اپليكيشن انتخاب كنيد. سپس بر روي نام فرودگاه كليك كرده و آن را انتخاب كنيد. تمامي پروازهاي وارد شده و خارج شده به فرودگاه موردنظر، تمامي پروازهاي داخلي و خارجي اين فرودگاه براي شما نمايش داده مي شود. و شما مي توانيد پرواز به روسيه از فرودگاه مورد نظر خود را انتخاب كنيد. پس از انتخاب، اطلاعاتي در مورد هر پرواز به شما نشان داده مي شود.

براي سفر به اين كشور با پرواز مستقيم از فرودگاه بين المللي امام خميني تهران به فرودگاه مسكو وجود دارد. اين پرواز در حال حاضر توسط دو شركت هواپيمايي ماهان اير و اير فلوت انجام مي شود. اگر بخواهيد به سن پترزبورگ سفر كنيد، پرواز مستقيمي از تهران به سن پترزبورگ وجود ندارد. شما بايد يك بليت چارتر تهيه كرده كه در ابتدا به مسكو سفر كرده و سپس از آنجا به مسكو برويد. مدت زمان پرواز از تهران به مسكو در حالت عادي 4 ساعت بوده و در صورت سفر به سن پترزبورگ، فاصله زماني مسكو و سن پترزبورگ با پرواز، 1 ساعت است.

تور روسيه

نكاتي براي پرواز بازگشت به ايران

در تهيه بليط تور روسيه چنانچه تصميم گرفتيد كه در مسكو زودتر از موعد مقرر مندرج در تور روسيه به ايران باز گرديد ، حداقل ۲۴ ساعت قبل از پرواز به يكي از نمايندگي هاي آژانس  هواپيمايي تور روسيه مراجعه و بليط خود را تعويض كنيد كه در اين صورت مبلغي را هم به عنوان جريمه بايد به آژانس هواپيمايي تور روسيه  بپردازيد .به اطلاعات پرواز روسيه در هنگام خريد بليط جهت سفر با تور روسيه توجه كنيد. كه جزئيات  تور روسيه در قسمت حمل و نقل هوايي سايت آورده شده است.

تور روسيه

نكاتي در مورد تور روسيه

  1. زماني كه شما يك تور روسيه را رزرو مي كنيد، هزينه هاي پرداخت شده براي پرواز و هتل قابل برگشت نيست.
  2. بيمه مسافرتي مخصوص افراد بالاي 55 سال، در صورتي كه خود فرد هزينه آن را متقبل شود، در تور روسيه وجود دارد.
  3. در تور روسيه ، پرواز و هتل چارتر و هزينه تور غيرقابل استرداد مي باشد.
  4. زماني كه شما تور روسيه را رزرو مي كنيد، نصف هزينه را در ابتدا مي بايست پرداخت كنيد. در هنگام تسويه نيز افزايش ارز منجر به افزايش هزينه تور نخواهد شد.
  5. در سفر با تور روسيه، طبق هتل رزرو شده، تعداد تخت هاي اتاق ها داراي تنوع است.
  6. كليه ي مسئوليت هاي مربوط به پاسپورت بر عهده شركت ارائه دهنده تور روسيه است. بنابراين شركت ارائه دهنده تور روسيه مي بايست از قبل مدارك مسافرين را چك كند.

همچنين، بسياري از تور هاي گردشگري مانند تور روسيه خدماتي را براي مسافرين خود فراهم مي نمايند از جمله: اقامت در هتل سه ستاره، خريد رستوران هاي مقرون به صرفه با غذاهاي  مناسب ،بليط مناطق تفريحي و گردشگري، بن تخفيف خريد پوشاك ، استقبال فرودگاهي و ترانسفر هتل و تحويل اتاق ها و غيره. توجه داشته باشيد با توجه به فصلي كه براي سفر با تور روسيه انتخاب مي‌كنيد، لباس و وسايل مناسب همراه داشته باشيد. كلاه، چند دست لباس اضافه و كفش ضدآب كه كف آن تخت نباشد براي زمستان ضروري است. براي فصل بهار و پاييز در تور روسيه حتماً باراني ببريد.

جاذبه هاي ديدني روسيه

اين كشور با داشتن آثار نقاشي هاي باستاني مجسمه هاي قديمي  ، موزه تاريخي ملي روسيه ، اجراي موسيقي هاي كنسرت ايالتي ، جاذبه موسيقي بين المللي ، مناظر زيباي روسيه با طبيعت سرسبز، خيابان هاي شيك و لوكس، كاخ هاي زيبا، مراسم باله و …به يكي از كشور هاي پر گردشگر تبديل شده است. شما مي توانيد خاطره اي زيبا را در كنار عزيزانتان با تور روسيه داشته باشيد.

تور روسيه

مكان هاي تفريحي  كشور روسيه

بهترين جاذبه هاي تفريحي كشور روسيه در هنگام سفر به اين كشور  با استفاده از تور روسيه عبارت است از :

  1. عجايب هفت گانه روسيه
  2. درياچه بيكال
  3. پارك آبي مسكو
  4. آكواريوم مسكو
  5. دره آب فشان ها
  6. كاخ پتروگوف
  7. كليساي جامع

تور روسيه

بهترين مراكز خريد روسيه

در اين كشور مراكز خريد زيادي جهت رفاه حال مسافراني كه با تور روسيه به اين كشور سفر كرده اند، وجود دارد. از بزرگترين مراكز خريد روسيه  مي توان به گوم و تسوم در شهر مسكو اشاره كرد كه به سبب قدمت تاريخي شان بسيار حايز اهميت هستند.

  1. مركز خريد گام مسكو: اسم اين فروشگاه  مخفف روسي فروشگاه جهاني است و داراي 120 سال قدمت در بين ساير مراكز شهر مسكو مي باشد. فضاي داخلي اين بازار از سه طبقه تشكيل شده است و در وسط آن يك آبشار قرار گرفته كه بر زيبايي دو چندان آن مي افزايد. اين بازار داراي مغازه هاي متعدد لوكس فروشي و نمايشگاه هاي آثار هنري مي باشد.
  2. مركز خريد متروپليس: نحوه معماري اين مركز به سبك غربي بوده و داراي سوپر ماركت هاي بزرگ و متعدد و سالن بولينگ، استخر و سينما مي باشد.
  3. مركز خريد اورو پتسكي
  4. مركز خريد ايكا
  5. مركز خريد دكستاي مير
  6. مركز خريد گور ود
  7. مركز خريد تي يو اس ام
  8. مركز خريد مانژ

تور روسيه

بهترين بازار  كشور روسيه

يكي از بهترين بازار هاي كشور روسيه بازار بزرگ روسيه مي باشد كه تنوع در اجناس آن توجه مسافراني كه هر ساله به اين كشور سفر مي كنند را به خود جلب كرده است. سوغاتي بي نظير آن مانند پارچه هاي كتان، صنايع دستي ، شال هاي پشمي و غيره زبان زد است.در اين بازار علاوه بر كالاهاي روسي كالاهاي غير روسي با قيمتي بالاتر از كشور هاي توليد كننده بفروش مي رسد. شما مي توانيد در تور روسيه كليه سوغاتي هاي خود را از طريق اين بازارها با قيمت مناسب و كيفيت مطلوب تهيه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.