ليست سايتهاي گردشگري

۲۴ بازديد
گردشگري براي لذت يا كسب و كار سفر است؛ همچنين تئوري و عمل تور، كسب و كار جذب، پذيرش و سرگرمي گردشگران و كسب و كار تورهاي عملياتي است.  گردشگري ممكن است بين المللي باشد يا در داخل كشور مسافرتي باشد. سازمان جهاني گردشگري عموما گردشگري را تعريف مي كند، به اين معني كه "فراتر از تصور عمومي از گردشگري به عنوان محدود بودن به فعاليت هاي تعطيلات تنها" است،
امروزه سايتهاي گردشگري زيادي در ايران وجود دارد كه در زمينه تور - بليط - راهنماي سفر - دعوتنامه - ويزا - وقت سفارت و غيره فعاليت ميكنيد كه ميتوان برخي از آنها رو نام برد مثل الي گشت - لست سكند - سفريتو - مسافران - الفباي سفر- لحظه آخري - همگردي - كجارو - كارناوال - سفرمي و دهها مورد ديگر نام برد.
به عنوان افرادي كه "مسافرتي و اقامت در مكان هاي خارج از محيط معمول خود را براي بيش از يك سال متوالي براي اوقات فراغت و كمتر از 24 ساعت، كسب و كار و اهداف ديگر  گردشگري مي تواند داخلي و بين المللي باشد، و گردشگري بين المللي هر دو به عنوان پيام هاي ورودي و خروجي در تعادل پرداخت كشور است. امروزه گردشگري يك منبع عمده درآمد براي بسياري از كشورها است و بر اقتصاد هر دو كشور منبع و ميزبان تاثير مي گذارد و در بعضي موارد اهميت حياتي دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.