خريد خانه در ونكوور

۲۴ بازديد

خريد خانه در كانادا و يا ونكوور يكي از گزينه‌هايي است كه مهاجرت كنندگان در پي آن هستند. براي خريد خانه در ونكوور لازم است نكاتي را بدانيد تا راحت‌ترين معامله زندگي خود را داشته باشيد. خريد خانه هميشه يك مسئلهٔ چالش برانگيزي براي خريداران است به خصوص در كشوري ديگر كه داراي قوانين و مقررات خاص خود است. شهر ساحلي ونكوور، يكي از بندرگاه‌هاي مهم در كشور كانادا مي‌باشد، اين شهر زيبا در منطقه لوئر مين‌لند در استان بريتيش كلمبيا واقع شده است.

خريد خانه در ونكوور

اقامت از طريق خريد خانه در ونكوور

بسياري از متقاضيان خريد خانه در ونكوور كانادا متصور هستند كه تنها به شهروندان رسمي اين شهر يا افراد داراي اقامت اجازهٔ خريد خانه داده مي‌شود اما تابعيت خريداران خارجي در زمينهٔ مسكن در ونكوور كانادا مطرح نيست و حتي شهرونداني كه بيش از يك سال است كه در كشور حضور ندارند نيز مي‌توانند نسبت به خريد مسكن در ونكوور كانادا اقدام نمايند. شهر زيباي ونكوور كانادا پذيراي تمامي مهاجراني است كه قصد خريد ملك را دارند اما تنها خريد خانه ملاكي براي گرفتن اقامت در كشور كانادا نخواهد بود، اقامت از طريق خريد خانه در ونكوور تابع يكسري شرايط است. مواردي كه در خصوص مهاجرت به كانادا از طريق خريد خانه در ونكوور در فرم مهاجرتي مورد تقاضا بايد نوشته شود، به عبارت زير است:

  • مليت متقاضيان
  • سن متقاضيان
  • توانايي و سطح زبان متقاضيان
  • ميزان تحصيلات متقاضيان
  • سابقه كار
  • ميزان دارايي اعم از مالي و غير مالي و درآمد متقاضيان
  • حضور يا عدم حضور خانواده متقاضيان در كانادا
  • پيشنهادهاي شغلي متقاضيان

در حالت كلي بايد بدانيد كه خريد خانه در ونكوور براي شما اقامت صد در صد كانادا را به ارمغان نخواهد آورد در نتيجه در كنار خريد مسكن بايد به دنبال اقامت از طريق كار، ازدواج يا تحصيل باشيد.

مزاياي خريد خانه در ونكوور

به گزارش سايت راهنماي ايرانيان كانادا : خريد ملك در ونكوور مزاياي زيادي براي شما به همراه خواهد داشت، اگر در آينده قصد مهاجرت به ونكوور كانادا را داريد يا مي‌خواهيد يك سرمايه گذاري سودآور در اين شهر بزرگ را داشته باشيد، خريد خانه در ونكوور كانادا يكي از بهترين گزينه‌ها است. طبق آمارگيري‌هايي كه در سال 2010 در شهرهاي بزرگ كانادا صورت گرفت ميانگين قيمت مسكن در شهرهاي بزرگ كانادا مانند ونكوور نسبت به سال هاي گذشته افزايش قابل توجهي داشته اند؛ خريد مسكن علاوه بر سرمايه گذاري پرسود يك پس‌انداز گران‌بها براي شما و خانواده‌تان خواهد بود.

شما از طريق خريد خانه در ونكوور مي‌توانيد آن را اجاره دهيد، بسياري از مهاجران و شهروندان كه به صورت موقتي و دوره‌اي در ونكوور اقامت دارند ترجيح مي‌دهند كه بجاي خريد مسكن اقدام به اجارهٔ ملك نمايند. اجاره دادن خانهٔ خود در ونكوور مي‌تواند يك تجارت پر سود براي شما باشد چرا كه ونكوور شهر بزرگ و گراني است و با دريافت اجاره بها مي‌توانيد بهره وام خود را پرداخت يا پس انداز كنيد.

مزاياي خريد خانه در ونكوور

شرايط و مراحل خريد خانه در ونكوور كانادا

در مرحله اول خريد خانه مهم است كه يك مشاور املاك محلي مورد اطمينان انتخاب كنيد. مراحل خريد مسكن در كانادا از جمله در شهر ونكوور يكسان و مشابه است و در حدود 60 تا 90 روز به طول مي‌انجامد و اگر ملك خالي و قابل سكونت باشد در كم‌تر از يك ماه مراحل خريد خانه به اتمام مي‌رسد.

مشاور املاك در ونكوور به عنوان يك واسط عمل مي‌كند و قيمت مسكن را متناسب با نوع ملك و محل قيمت بندي مي‌كند و از طرف مالك با خريداران مذاكره مي‌كند و در نهايت بعد از عقد قرارداد درصدي را از طرفين دريافت مي‌كند. براي راحتي خريد خانه در ونكوور مي‌توانيد وام مسكن دريافت كنيد.

 هنگامي كه مسكن مورد نظر خود را انتخاب كرديد و بر سر قيمت به توافق رسيديد، قرارداد فروش و خريد تنظيم مي‌شود و پس از امضا سند توسط خريدار، سند مالكيت رسماً به خريدار تحويل داده مي‌شود. قرارداد شما بايد شامل اطلاعات دقيقي در مورد زمين و بازرسي ملك باشد چرا كه شرايط ملك بايد قبل از انتقال وجه مورد تأييد قرار بگيرد. در هنگام بررسي پيشنهادهاي مسكن مي‌توانيد از انجمن كانادايي بازرسان خانه و املاك يا يك بازرس خانگي بخواهيد كه منزل مورد نظر را بررسي كند تا در صورتي كه نياز به تعمير داشت از قيمت ملك بكاهيد.

سايت املاك در كشور كانادا

اگر براي خريد خانه در ونكوور گيج و سردرگم هستيد و نمي‌دانيد كه از كجا تحقيق و يافتن مسكن را شروع كنيد، ما به شما سايت‌هاي مشاور املاك در كانادا را معرفي مي‌كنيم. خوشبختانه تمام آژانس‌هاي مسكن دركانادا از جمله شهر ونكوور به يك شبكهٔ رايانه‌اي (MLS) متصل هستند كه از اين طريق تمامي اطلاعات و جزئيات هر ملك را در آن به ثبت مي‌رسانند و در اختيار مشتريان قرار مي‌دهند.

سايت املاك در كشور كانادا

وام خريد خانه در ونكوور كانادا

اگر براي خريد خانه در ونكوور عجله داريد و از طرف ديگر شرايط مالي چندان مطلوبي مطابق با قيمت‌هاي منازل نداريد، بهترين كار گرفتن وام خريد خانه است. شما مي‌توانيد براي گرفتن وام منزل در ونكوور از مشاور املاك‌هاي معتبر پرس‌وجو كنيد تا ملك و محل مناسبي را معرفي كنند، يا اگر به اندازه كافي با زبان و شهر ونكوور آشنايي داريد خود مي‌توانيد به كارگزاريهاي وام مسكن ونكوور مراجعه كنيد. گرفتن جواب پيش موافقت از بانك براي گرفتن وام مسكن ونكوور (Mortgage Pre-Approval) بسيار كوتاه بوده و به شما اطلاع داده خواهد شد موسسه مالي يا بانك مورد نظر تا چه حدي حاضر است به شما وام مسكن در ونكوور را بدهد. بانك‌ها به طور معمول تا 65 درصد هزينهٔ خريد مسكن در ونكوور را با اطمينان به اين كه شخص حداقل 35 درصد بهاي ديگر مسكن را مي‌پردازد، به صورت وام به شخص خواهد داد. توجه داشته باشيد كه در صورت گرفتن وام مسكن از مؤسسات مالي و بانك‌ها سند ملك در گرو بانك قرار مي‌گيرد.

  • اكثر مهاجران و افراد خارجي در ونكوور كانادا معمولاً سابقه مالي و اعتباري (Financial and Credit History) مورد نظر دولت را ندارند در نتيجه براي جواب گيري بهتر بايد به يك واسطهٔ معتبر مانند شركت‌هاي بين المللي متخصص در دريافت وام براي مهاجران، مراجعه كنيد.

قيمت خريد خانه در ونكوور

خريد مسكن در ونكوور يكي از مهم‌ترين و در عين حال لذت بخش ترين تصميماتي است كه هر فرد يا خانواده مي‌تواند در طول اقامت خود در كشور كانادا بگيرد اما يكي از اصلي‌ترين مواردي كه در هنگام خريد خانه در شهر ونكوور بايد در نظر گرفت قيمت مسكن است. به طور كلي قيمت خانه در كانادا اين گونه است كه در شهرهاي بزرگ و شلوغ نرخ خريد مسكن در مقايسه با شهرها و دهكده‌ها، افزايش پيدا مي‌كند، قيمت خريد خانه در ونكوور به عنوان يك شهر بزرگ و با امكانات رفاهي فراوان نسبت به ديگر شهرها كمي گران است.

اگر مايل هستيد كه قبل از خريد خانه در شهر ونكوور اقامت كنيد، بهتر است منزلي را به صورت ماهيانه اجاره كنيد. قيمت اجاره خانه در استان‌هاي كانادا مانند خريد خانه متغير است اما در شهرهاي بزرگ و مرفه اي مانند تورنتو و ونكوور نرخ اجاره بها نرخ نسبتاً بالايي دارد.

قيمت خريد خانه در ونكوور

خريد خانه ويلايي در ونكوور

ونكوور همان‌طور كه اشاره شد يكي از بزرگ‌ترين و مرفه‌ترين شهرهاي كانادا محسوب مي‌شود در نتيجه هزينه‌هاي اجاره و خريد خانه در ونكوور در اين شهر نسبت به شهرهاي كوچك‌تر و روستا گران‌تر خواهد بود، علاوه براين ونكوور شهري است نزديك به اقيانوس و قطب شمال در نتيجه هر نقطه از شهر با توجه به نوع آب هوايي كه دارد قيمت متفاوتي خواهد داشت، مناطق سرسبزتر گران‌تر خواهد بود.

خريد خانه‌هاي ويلايي در ونكوور نياز به يك سرمايه زياد خواهد داشت اما توجه داشته باشيد كه در آينده همين سرمايه گذاري بزرگ در خريد خانه ويلايي براي شما سود خيلي خوبي خواهد داشت. رنج قيمتي خانه‌هاي ويلايي در ونكوور بسته به قدمت ساخت، تعداد طبقات و اتاق خواب‌ها، پاركينگ، حياط، استخر و… متغير است و هرچه امكانات جانبي خانه ويلايي بيشتر باشد متقابلاً هزينه خريد خانه افزايش پيدا خواهد كرد.

خانه‌هاي ويلايي را مي‌توانيد هم در مركز شهر و هم در اطراف شهر در كنار زمين‌هاي سرسبز خريداري كنيد اما هزينه خريد مسكن در مركز شهر هنگفت‌تر از اطراف شهر خواهد بود. به طور مثال براي خريد يك خانه ويلايي در ونكوور در اطراف شهر در يك منطقه خوب و خوش آب و هوا بايد نصف هزينه  را نسبت به همان ملك در مركز شهر بپردازيد.

خريد آپارتمان در ونكوور

آپارتمان‌هاي لوكس و شيك در متراژهاي كوچك و بزرگ را مي‌توانيد به راحتي در سرتاسر ونكوور بيابيد. يكي ديگر از گزينه‌هاي خوب خريد خانه در ونكوور خريد آپارتمان مي‌باشد، به دليل مهاجرت دانشجويان و دانش آموزان به كشور كانادا و شهر ونكوور درخواست اجارهٔ آپارتمان روبه افزايش است در نتيجه اگر به دنبال يك سرمايه گذاري سودآور هستيد بايد به سراغ خريد آپارتمان در ونكوور برويد.

هزينه خريد آپارتمان در ونكوور مانند خانه ويلايي متغير است و بسته به اينكه آپارتمان در چه منطقه و محله‌اي قرار دارد و اينكه داراي چه امكاناتي مي باشد ، قيمت‌ها كم و زياد مي‌شوند اما در كل هزينه خريد آپارتمان از خانهٔ ويلايي كمي ارزان‌تر است.

اگر به دنبال يك آپارتمان شيك هستيد اما پول كافي براي خريد آن را نداريد بهترين گزينه بازسازي آپارتمان‌هاي قديمي است. شما مي‌توانيد يك آپارتمان قديمي را با قيمت پايين‌تر خريده و توسط تيم‌هاي بازسازي حرفه‌اي، آپارتمان را با نقشه‌اي بروز بازسازي كرده و در كم‌ترين زمان ممكن يك آپارتمان شيك تحويل بگيريد.

نكاتي در مورد خريد خانه در ونكوور

از مواردي كه در هنگام خريد خانه در ونكوور كانادا بايد در نظر بگيريد پيش بيني هزينه‌هاي پيش رو خواهد بود. براي خريد خانه در ونكوور بايد در ابتدا يك پيش قسط واريز نماييد، بايد حداقل 5 درصد از قيمت ملك را جهت انجام معاملات مسكوني بپردازيد، در برخي موارد اين مقدار كمي بيشتر خواهد بود در نتيجه براي اطمينان مقدار بيشتري پول را كنار بگذاريد. هزينه وكيل، هزينه‌هاي قانوني خريد خانه، هزينه مبلمان و لوازم خانگي، هزينه بازرسي خانه توسط بازرس متخصص، بيمه منزل مسكوني، بيمه وام مسكن، سپرده براي خدمات همگاني مانند برق و گاز و آب و هزينه‌هاي نقل و انتقالات و…. از جمله هزينه‌هايي است كه در هنگام خريد خانه در ونكوور بايد ليست كنيد تا در آينده دچار مشكل نشويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.