بليط هواپيماي كوش آداسي

۱۰ بازديد

بليط هواپيماي كوش آداسي

اگر قصد سفر به مكاني زيبا و خوش آب و هوا را داريد ما شهر بندري كوش آداسي را به شما پيشنهاد مي كنيم. پس براي خريد بليط هواپيماي كوش آداسي شتاب كنيد. اين شهر بسيار زيبا و جذاب توجه افراد زيادي را براي سفر به خود جلب كرده است. ايرانيان نيز به كوش آداسي كه در استان آيدين تركيه واقع شده است توجه خاصي دارند. مي توانيد بليط هواپيماي ارزان كوش آداسي را به راحتي از سايت ما تهيه كنيد. بندر كوش آداسي بندر زيبا و مهمي در تور تركيه مي باشد و بهترين نقطه براي سپري كردن تعطيلات است. قدمت كوش آداسي به 400 سال قبل از ميلاد مسيح برمي گردد. اين شهر مدت ها زير گل و لاي دفن شده است و امروزه تنها چيز باقي مانده از آن سر ستون هاي تاريخي آن است. از ديگر مناطق پر بازديد كوش آداسي سالن آمفي تئاتر 6500 نفري اين شهر است.

آشنايي با شهر كوش آداسي

كوش آداسي از نظر تاريخي بسيار قدمت دارد و آثاري هم از دوران هاي مختلف تاريخي در اين شهر به جا مانده كه نشان از تاريخ كهن آن دارد. براي ديدن آثار تاريخي منطقه، بليط هواپيماي كوش آداسي تهيه كنيد. طبيعت كوش آداسي بسيار بكر و مثال زدني است و سيري در طبيعت اين شهر روح و جان را نوازش مي كند. از طريق تاكسي هاي ون اشتراكي و تاكسي هاي اختصاصي در شهر رفت و آمد مي شود. با هزينه تقربيا 2 دلار مي توانيد وارد تاكسي متر شويد. بعد از طي كردن تقريبا 10 كيلومتر نزديك 20 تا 30 دلار بايد هزينه كنيد. تاكسي ها فقط به شكل اختصاصي مسافر سوار مي كنند. تاكسي ها گران هستند.

وسيله حمل و نقل ديگر تاكسي هاي ون است كه ظرفيت 10 نفر مسافر را نيز دارد و مسافران به صورت اشتراكي از آن استفاده مي كنند. اين تاكسي ها در خطوط از قبل تعيين شده حركت مي كنند و كرايه آن تاكسي ها ثابت و نفري 1 و نيم لير جديد براي هر نفر است. غير از اين وسايل اتوبوس هايي در شهر در تردد هستند كه با قيمت كم مسافران را به فرودگاه ازمير مي رسانند.

آشنايي با شهر كوش آداسي

آب و هواي كوش آداسي

كوش آداسي در بخش مديترانه اي تركيه واقع شده است. آب و هواي اين شهر بسيار دلچسب و معتدل است. حتما از نشستن زير نور طلايي و درخشان آفتاب و تماشاي ساحل لذت خواهيد برد. با خريد بليط هواپيماي كوش آداسي از اين آب و هواي خوب، لذت ببريد.

فرودگاه هاي شهر كوش آداسي

از تهران تا كوش آداسي كه تابستان گرم و مرطوب و زمستان معتدلي دارد حدودا با تهيه بليط هواپيماي كوش آداسي و پرواز سه ساعت فاصله است. فرودگاه ازمير: فرودگاه ازمير كه تنها راه هوايي سفر به كوش آداسي است، بهترين فرودگاه تركيه است و مطلوب ترين راه سفر اين است كه از طريق آژانس مسافرتي خود ترانسفر فرودگاهي بگيريد. فرودگاه ازمير، فقط 90 كيلومتر با كوش آداسي فاصله دارد و بسيار به اين شهر نزديك است. شهر كوش آداسي كه با خيابان هاي پر از گل هاي رنگارنگش و درياي خاموش و ساكتش شهرت پيدا كرده است فرودگاه ندارد و به همين خاطر شما براي سفر به آن جا بايد به فرودگاه ازمير برويد. در سه ماه فصل تابستان، پروازهاي چارتر هفتگي به اين فرودگاه داير مي باشد و از فرودگاه استانبول و آنكارا نيز در همه فصول سال روزانه پروازهاي داخلي برقرار مي باشد. براي تهيه بليط كوش آداسي به فرودگاه نيز توجه داشته باشيد.

ايرلاين هايي كه به كوش آداسي پرواز دارند

ايران اير، اطلس جت، ماهان، معراج، قشم اير، تركيش و پگاسوس به كوش آداسي پرواز دارند. شما مي توانيد بليط هواپيماي كوش آداسي را از ما خريد كنيد.

بهترين زمان رزرو بليط هواپيماي كوش آداسي

در فصول بهار و تابستان با قايق موتوري از بندر كوش آداسي به مناطق ديگر تركيه از جمله جزيره يوناني ساموس سفرهاي تفريحي انجام مي شود. بهتر است در اين فصل بليط هواپيماي كوش آداسي تهيه كنيد. قايق هاي تفريحي جلوه خاصي به اين بندر مهم و تاريخي تركيه بخشيده است. مناظر ديدني و طبيعي مثل سواحل ديدني و هتل هاي شيك با امكانات رفاهي عالي همراه با مناظر زيبا و فريبنده و آسمان آبي و درياي دل انگيز و رستوران هاي باشكوه و ديگر تفريحات بي نظير چشم را مي نوازد.

اين همه دليل سبب شده است بسياري از زوج هاي جوان اين ناحيه را براي گذران ماه عسل برگزينند. دو عدد بليط هواپيماي لحظه آخري كوش آداسي، زوج هاي جوان را خيلي خوشحال مي كند. شيك ترين هتل ها و پلاژها كه خدمات و امكانات كم نظيري را هم فراهم كرده است در كوش آداسي وجود دارد. اين هتل ها حتي بيرون از تركيه هم شهرت و محبوبيت دارند. اگر شما فقط در هتل بمانيد و به هيچ كدام از ديدني هاي جزيره نرويد باز هم سفر پر خاطره اي براي شما خواهد بود زيرا اين هتل ها هر چيزي كه شما نياز داشته باشيد تدارك ديده اند از جمله استخر ها با آب گرم، سالن هاي بدن سازي، سولاريوم، سونا و كليه امكانات رفاهي ديگر.

بهترين زمان رزرو بليط كوش آداسي

مدارك مورد نياز براي خريد بليط هواپيماي كوش آداسي

كاملا مشخص است كه قبل از هر مسافرت خارجي بايد پاسپورت يا گذرنامه داشته باشيد. براي اين كار حتما بايد شرايطي را داشته باشيد و مداركي را نيز تهيه كنيد و بايد هزينه هاي مربوط به آن را نيز پرداخت نماييد. هزينه هايي كه بايد بپردازيد شامل هزينه هاي زير است:

  • هزينه گذر نامه شامل 100 تومان بابت شناسه
  • مبلغ 3750 تومان بابت عوارض شهرداري به حساب شهرداري شهرتان
  • مبلغ 75000 تومان براي تعرفه صدور گذرنامه به حساب خزانه داري استان محل سكونت تان
  • مبلغ 29300 تومان براي خدمات پليس + 10 و هزينه پست

قيمت بليط هواپيماي كوش آداسي

براي سفر هوايي به كوش آداسي و تهيه بليط هواپيماي كوش آداسي، شما بايد با كارشناسان آژانس مسافرتي مربوطه تماس بگيريد و از آن ها راهنمايي بخواهيد ولي براي سفر حدودا 5170000 تا 13000000 هزينه را به خاطر داشته باشيد.

  • بليط كوش آداسي در فصل تابستان: يك ميليون تومان
  • بليط هواپيماي كوش آداسي در نوروز با پرواز چارتري: حدود يك ميليون تومان
  • بليط هواپيما كوش آداسي غير از تابستان و عيد: رفت و برگشت، بيشتر از ۱۲۰۰۰۰۰ تومان

قيمت بليط هواپيماي كوش آداسي

هزينه هاي سفر به شهر كوش آداسي

اگر شما مي خواهيد خريد هاي ارزان داشته باشيد و هزينه هاي خريد هايتان گران از كار در نيايد، بليط هواپيماي كوش آداسي بخريد، چون حتما اجناس ارزان و با كيفيت پيدا مي كنيد. براي خريد در كوش آداسي بهتر است سري به بازار اين شهر بزنيد و براي دوستان و عزيزانتان سوغاتي بخريد. كوش آداسي با قيمت هاي نسبتا ارزاني كه دارد خيال شما را بابت خريد آسوده كرده است چون تنوع اجناس هم در بازار بسيار زياد است و شما با خيالي آسوده به خريد مشغول شويد و ديگر عزيزانتان را در اين سفر با خريد سوغاتي هاي زيبا خوشحال و غافلگير كنيد. خريد خود را با آسودگي در هر بازاري كه خواستيد انجام دهيد.

هزينه هاي هتل به هتلي كه شما انتخاب مي كنيد بستگي دارد. شما بر اساس سليقه تان مي توانيد هر نوع هتلي را كه دوست داريد انتخاب كنيد.اما به طور تقريبي هزينه هاتسل ها در كوش آداسي تقريبا 40 تا 65 لير براي يك اتاق دو نفره به مدت يك شب است كه مبلغي معادل 4200۰ تا 69000 تومان مي باشد. مخارجي كه براي هتل ها در نظر داريد متفاوت است چون به نوع و كيفيت و تعداد ستاره هاي هتل ها با هم فرق دارند.

مي دانيد كه قيمت هايي كه براي محصولات در كوش آداسي در نظر گرفته اند چندان تفاوتي با قيمت اجناس در كشور خودمان ندارد. البته مي توانيد صبحانه را خودتان نيز درست كنيد براي اين كار اول به بازار سري بزنيد و اجناس مورد نيازتان را خريداري كنيد و در آشپزخانه هر غذاي وطني كه دوست داريد تهيه كنيد. هزينه پرداخت حدود 103 تا 137 تومان مواد غذايي را بخريد. با انجام اين كار مطمئن باشيد كه تا يك هفته مشكلي براي خورد و خوراكتان پيش نخواهد آمد. يك پيشنهاد مقرون به صرفه اين كه مي توانيد عصرها كه قيمت ها نسبت به صبح كمتر است به جمعه بازار شهر كوش آداسي رفته و سبزي و ميوه تازه و مواد غذايي با كيفيت عالي و قيمتي مناسب براي خود و خانواده تان تهيه كنيد. بليط كوش آداسي بخريد و از اين امكانات لذت ببريد.

نكته اي كه نبايد فراموش كنيد و همواره به ياد داشته باشيد اين كه در اوقاتي از روز از تاكسي براي جا به جايي استفاده نكنيد چون از ساعت 12 ظهر تا 18 تاكسي مترها از شما دوبرابر كرايه دريافت خواهند كرد. پس به خاطر داشته باشيد. هزينه تور براي سفر به كوش آداسي بسته به اين كه تور چه كارهايي را براي شما انجام مي دهد متفاوت است. خدمات ديگري نيز وجود دارد كه برخي تورها اين خدمات را انجام مي دهند، مثل بليط هواپيماي كوش آداسي، اقامت، ترانسفر، بدرقه فرودگاهي، راهنماي فارسي زبان و بيمه مسافرتي هستند.

بهترين غذاهاي دريايي در كوش آداسي

تركيه سرزميني با آشپزي عالي است. اگر بليط هواپيماي كوش آداسي بخريد حتما مي فهميد كه چرا هنر آشپزي مردم تركيه امروزه در همه دنيا به شهرت رسيده است. مخصوصا در كوش آداسي غذاهاي دريايي خوشمزه اي طبخ مي شود. حيف است كه از اين غذاها نخوريد و آن ها را از دست بدهيد. در اين رستوران ها ماهر ترين سرآشپز هاي شناخته شده در جهان هنر نمايي مي كنند و هر روز با صيدهاي دريايي كه انجام مي دهند از مهمانانشان به گرمي استقبال مي كنند. با خريد بليط كوش آداسي از اين غذاها بهره مند شويد.

بهترين غذاهاي دريايي در كوش آداسي

جاذبه هاي گردشگري تور كوش آداسي

جزيره كبوتر، معناي كلمه كوش آداسي مي باشد. اين مكان مانند قلعه اي است كه مانند حصار كل جزيره پرندگان را در بر گرفته است . ديواره ها در دوره هاي بعدي تاريخ اين سرزمين يعني در قرن 19 ميلادي براي آن ساخته شده است. اگر دوست داريد كنار دريا قدم بزنيد و از ساحل لذت ببريد.

پريه نه، منطقه اي قديمي و تاريخي در كوش آداسي كه مسكوني نيز مي باشد و از نظر تاريخي قدمت آن به دوران يونان باستان مي رسد و در دوره باستان اين منطقه مسكوني بنا گرديده است. زيبايي هاي تاريخي و منظره هاي ديدني كوهستاني جذاب و خاطره انگيز كه باعث مي شود اين سفر براي هميشه در ذهن شما ماندگار شود و شما هرگز آن را فراموش نكنيد.  و اما ديگر مناطق ديدني كوش آداسي كه توصيه مي كنيم با خريد بليط كوش آداسي، حتما از آن بازديد كنيد.

  • بندر گاه
  • ساحل بانوان كوش آداسي يا ليديز
  • پريه نه
  • ملط
  • ديديما
  • كيرزالي
  • شبه جزيره ديلك
  • ساحل آيدين ليك
  • غار زئوس
  • بندر ديلك

و مكان هاي ديدني و زيباي ديگر كه در تور كوش آداسي تركيه واقع شده است و با سفر به كوش آداسي مي توانيد از ديدار آن ها لذت ببريد.

جاذبه هاي گردشگري تور كوش آداسي

ورزش هاي آبي كوش آداسي

در سواحل بكر اين جزيره شما مي توانيد دل به دريا بزنيد. علي الخصوص اگر به ورزش هاي آبي علاقه داريد و از ديدن مناظر زيباي آبي لذت مي بريد. مربيان مجرب در مكان حضور دارند و به شما ياري مي رسانند. آب هاي زلال و روشن را تماشا كنيد و از ديدن آبزيان در دل بيكران آبي غرق در لذت شويد. ماهي هاي رنگارنگ و كوچك و بزرگ و مرجان هاي دريايي در كنار آن ها دنياي زير آب را براي شما به تصوير مي كشند.

يكي از كارهاي لذت آفرين ديگر كه با خريد بليط هواپيماي كوش آداسي و سفر به جزيره كوش آداسي مي توانيد انجام دهيد آفتاب گرفتن در سواحل آرام و بكر و خلوت است. حتما شما اين موضوع را به ياد داشته ايد كه انتخابتان براي سفر جزيره پرندگان بوده است. شن هاي نرم و لطيف و شيري رنگ همراه با انوار طلايي خورشيد زيبايي شان را در معرض چشم هاي شما قرار داده اند. آب روشن و همچون آيينه در كنار سواحل دلنواز از بهترين جاذبه هاي تركيه است و مي توانيد ساعات طولاني را در آنجا بگذرانيد. با خريد بليط كوش آداسي از اين سواحل ديدن كنيد.

در طول مدت اقامت خود در جزيره مي توانيد ورزش هاي آبي را تجربه كنيد اما بهترين و مهيج تفريح آبي اين جزيره در پارك آبي اش قرار دارد . سرسره ها و استخرهاي پرهيجان به شما هيجان زيادي مي دهند. وقتي بليط هواپيماي كوش آداسي خريديد، پارك آبي آدالند را فراموش نكنيد و حتما به آنجا برويد.

تورهاي گردشگري كه در آنجا حضور دارند كه شما را تا وسط آب ها برده و تا غروب روي عرشه كشتي مي مانند شما مي توانيد از اين فرصت استفاده كنيد و غروب خورشيد را نظاره كنيد. اين تورها طرفداران زيادي دارند و شما اگر ويزاي كشور يونان را داشته باشيد حتي مي توانيد وارد كشور يونان شويد و هر چند روز كه خواستيد در يونان به تفريح مشغول شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.