بليط هواپيماي بمبئي

۱۶ بازديد

بليط هواپيماي بمبئي

تمامي مسافران مي توانند بليط هواپيماي بمبئي  را از سايت هاي مربوطه خريداري كنند. هم چنين بليط بمبئي را مي توان از آژانس هاي مربوطه خريداري كرد. شما مي توانيد در فصل هاي مناسب بليط هواپيماي ارزان بمبئي را با قيمت ارزان تري خريداري كنيد. براي خريد بليط بمبئي تمامي مدارك لازم در زمان خريد را به همراه داشته باشيد.

آشنايي با شهر بمبئي

شهر بمبئي يكي از مهم ترين شهرهاي كشور هند مي باشد. كه داراي 603 كيلومتر مربع مساحت و 13،000،000 نفر جمعيت دارد و 14 متر از سطح دريا فاصله دارد در اين شهر بارش بسيار مشاهده مي شود. اين شهر در غرب هند واقع شده است. اين شهر از پرجمعيت ترين شهرهاي كشور هند است و در رده چهارم قرار گرفته است. شهر بمبئي از نظر تجارت و درآمد اقتصادي توسعه بسيار گسترده اي از خود نشان داده است و به همين دليل از شهرهاي پرتجارت هند به شمار مي آيد. بسياري از مردمان هندي از ديگر شهرها به اميد به دست آوردن يك شغل مناسب به اين شهر مهاجرت مي كنند.به همين دليل جمعيت اين شهر روز به روز افزايش مي يابد. اين شهر به دليل موقعيت كاري و تجارتي بسيار خوبي كه دارد در بين شهرهاي هند بسيار معروف مي باشد و يك ششم ارزش توليدي هند به اين شهر وابسته مي باشد. شهر بمبئي هر ساله توريست و گردشگران بسياري را در دل خود جاي مي دهد زيرا به دليل زيبايي و جاذبه هايي كه دارد توجه هر گردشگري را به خود جذب مي كند.

آشنايي با شهر بمبئي

آب و هواي شهر بمبئي

شهر زيباي بمبئي با داشتن چهار فصل آب و هواي بسيار خوبي را دارا مي باشد. در شهر بمبئي هوا در فصل تابستان ملايم و معتدل مي باشد ميانگين بارش در اين شهر براساس گفته كارشناسان 1000 تا 1500 ميلي متر بوده است و ميانگين بيشينه دما در شهر بمبئي 27 سانتي گراد است. شهر بمبئي بارش هاي بسياري را در طول سال مشاهده مي كند به همين دليل اين شهر مكان بسيار مناسبي براي ورزش هاي آبي مي باشد. اين شهر در فصل هاي بهار و تابستان بيشتر مورد توجه و مسافرت گردشگران قرار مي گيرد؛ زيرا در اين فصول آب و هواي بسيار خوبي را دارد كه مسافران از بازديد شهر از لحاظ هوا اذيت نمي شوند؛

اما در فصل زمستان و در اواخر فصل پاييز هواي شهر بمبئي رو به سردي مي رود؛ و گاهي نيز سرماي طاقت فرسايي تمامي نقاط شهر را احاطه مي كند. به همين دليل بسياري از گردشگران در فصل هاي تابستان و بهار در اين شهر مشاهده مي گيردد؛ و بيشتر مسافران با هواپيما به اين شهر سفر كردن را انتخاب مي كنند و در اين فصل ها بليط هواپيماي بمبئي بسيار پرفروش است و گاهي نيز ظرفيت پر مي شود و بليط هواپيماي بمبئي تمام مي شود. به همين منظور بهتر است بليط بمبئي خود را زودتر رزرو نماييد. اين شهر داراي جاذبه هاي زيبا و عالي مي باشد. به شما توصيه مي شود در ميان انتخاب هاي خود براي سفر حتماً شهر بمبئي را نيز در نظر داشته باشيد.

بهترين زمان براي سفر به بمبئي

بهترين زمان براي پرواز به شهر بمبئي در تمام روزهاي سال امكان پذير است. و مسافران مي توانند در هر زماني كه مي خواهند با تور هند به اين شهر سفر كنند مي توانند بليط خود را به اين شهر رزرو كنند. رزرو بليط هواپيماي بمبئي براي تمامي مسافرين از همه جاي كشور امكان پذير است. شهر بمبئي هر چهار فصل آماده پذيراي مسافران خود مي باشد؛ و در تمامي فصل ها بليط هواپيماي بمبئي به فروش مي رود.

فرودگاه بين المللي بمبئي

اين فرودگاه داراي سرويس هاي رايگان به اكثر نقاط شهرها مي باشد؛ و تمامي سفرهاي داخلي و خارجي از طريق اين فرودگاه صورت مي گيرد. فضاي محوطه فرودگاه داراي طراحي بسيار زيبا و معماري جذابي است؛ كه مسافران مي توانند تا زمان ساعت پرواز خود از اين فضاي زيبا لذت ببرند؛ و اوقات خوبي را در اين فضاي زيبا بگذرانند.

معرفي شركت هاي هواپيمايي جهت خريد بليط بمبئي

فرودگاه بين المللي اين شهر چهارمين فرودگاه آسيا است كه تردد بسياري از مسافران در آن مشاهده مي شود. فرودگاه بين المللي چتراپاتي شيواجي فرودگاهي مي باشد كه در شهر بمبئي واقع شده است و از زيباترين فرودگاه هاي هند مي باشد. به اين فرودگاه فرودگاه سحر نيز مي گويند. فرودگاه بمبئي پروازهاي روزانه خود را با همكاري چندين شركت هواپيمايي به عمل مي رساند؛تمام اين شركت هاي هواپيمايي سعي براين دارند تا بهترين و باكيفيت ترين خدمات را براي مسافرين خود فراهم كنند. اين شركت ها در فضاي رقابتي با كيفيت ترين خدمات و امكانات را با قيمت مناسب به مشتريان خود عرضه مي كنند. خريد بليط هواپيماي بمبئي از اين شركت ها بسيار آسان و قابل دسترسي مي باشد. طوري كه حتي برخي از اين شركت ها در هنگام خريد بليط بمبئي تخفيفات ويژه اي را به مشتريان خود ارائه مي دهند؛ و مشتريان مي توانند با تهيه بيلط  بمبئي از اين تخفيفات منحصر به فرد بهره مند شوند.

شركت هاي هواپيمايي بمبئي طرح هاي بسياري براي اجرا را در نظر دارند؛ كه يكي از اين طرح ها اين است كه خطوط هواپيمايي خود را افزايش دهند تا پروازهاي غير مستقيم كمتري را داشته باشند. اين يكي از اهداف مهم شركت هاي هواپيمايي بمبئي است كه سخت در تلاش هستند تا بمبئي را به يك شهر معروف در هند و جهان تبديل كنند.

معرفي شركت هاي هواپيمايي جهت خريد بليط بمبئي

بهترين زمان براي رزرو بليط هواپيماي بمبئي

بهترين زمان براي رزرو بليط هواپيماي بمبئي چند روز مانده به تاريخ سفر مي باشد. به دليل اين كه مسافران و گردشگران بسيار زيادي به اين شهر سفر مي كنند بنابراين رزرو بليط بمبئي به مقدار قابل توجهي دشوار است زيرا به سرعت تمام صندلي هاي هواپيما رزرو مي شود؛ كه اين نشان دهنده پرتردد و پرطرفدار بودن شهر بمبئي مي باشد؛ بنابراين اگر شما قصد سفر چه براي تفريح و چه براي كار و تحصيل به اين شهر را داريد توصيه مي شود براي اطمينان خاطر از سفر خود بليط بمبئي خود را از چند روز قبل تهيه بفرماييد. تا سفري بي دغدغه را تجربه كنيد. شما مي توانيد بليط هواپيماي بمبئي خود را از طريق اينترنتي به آساني خريد نماييد.

مدارك مورد نياز براي خريد بليط هواپيماي بمبئي

مسافران و گردشگران مي توانند از طريق اينترنتي و يا پروتايل هاي مربوط به شركت هاي هواپيمايي بليط بمبئي خود را تهيه كنند؛ و بايد درباره مدارك مورد نياز براي رزرو بليط هواپيماي بمبئي اطلاعات كامل داشته باشند. در رزرو بليط بمبئي از مهم ترين مدارك مورد نياز به همراه داشتن كارت ملي مي باشد. هنگام رزرو بليط هواپيماي بمبئي تمامي اطلاعات كارت ملي خود را بايد ارائه بدهيد تا بليط هواپيماي شما را بتوانند صادر كنند. براي صدور بليط هواپيماي لحظه آخري بمبئي براي هر فرد بايد شناسنامه و كارت ملي را باخود داشته باشيد و نيز هنگام پرواز خود نيز بايد به همراه داشته باشيد كه مسئولين هواپيما در بررسي بليط هاي شما حتماً از شما كارت شناسايي نيز خواهند خواست. تا ببينند بليط مربوطه به نام شما است يا نه به همين منظور كارت ملي خود را هميشه در دسترس خود داشته باشيد و قبل از پرواز بررسي كنيد كه اطلاعات وارد شده در بليط شما دقيق باشد.

قيمت بليط هواپيماي بمبئي در فصل بهار

قيمت بليط هواپيماي بمبئي در فصل بهار نسبت به فصل تابستان تا حدي ارزان مي باشد زيرا در فصل تابستان مسافرت به اين شهر بيشتر از فصل بهار صورت مي گيرد. در تمامي طول هفته پروازهاي بسياري در فرودگاه بمبئي اجرا مي شود. اگر نزديك تر به شهر بمبئي اسكان داشته باشيد قيمت تا حدي كمتر مي باشد و اگر در كشورهاي دور به اين شهر باشيد قيمت بيشتري را بايد در نظر بگيريد تا به اين شهر پرواز داشته باشيد. با اينكه در اين فصل پروازها نسبت به فصل تابستان كمتر مي باشد اما بازهم شهر زيباي بمبئي با كشش و جاذبه اي كه دارد در مقايسه با شهرهاي ديگر كشور هند در اين فصل نيز گردشگران بيشتري دارد.

قيمت بليط هواپيماي بمبئي در فصل بهار

قيمت بليط هواپيماي بمبئي در فصل تابستان

همان طور كه در بخش بالايي اشاره كرديم فصل تابستان از پرگردشگرترين و مسافر پذيرترين فصل در شهر بمبئي به شمار مي رود؛ كه باعث مي شود با داشتن آب و هواي بسيار خوب مورد انتخاب بسياري از افراد براي گذراندن اوقات فراغت خود به اين شهر قرار گيرد. به دليل پروازهاي پي در پي و زياد به بمبئي در اين فصل قيمت ها تا حدي نسبت به فصل هاي ديگر سال بيشتر مي باشد؛ و اين قيمت چندان در بودجه شما تأثير نخواهد گذاشت و بي شك ارزش دارد كه از شهر بمبئي در اين فصل زيبا ديدن كنيد.

قيمت بليط هواپيماي بمبئي در فصل پاييز

در فصل پاييز قيمت بليط هواپيماي بمبئي نسبت به فصل تابستان و بهار ارزان تر مي باشد زيرا با شروع مدرسه و دانشگاه ها ديگر بيشتر خانواده ها به مسافرت نمي توانند بروند به همين دليل نيز گردشگران كمتري در اين فصل در بمبئي ديده مي شود. البته مي تواند اين قيمت ها نيز تغيير يابد شما مي توانيد براي كسب اطلاعات دقيق از وب سايت هاي خريد بليط، قيمت واقعي روزي كه مي خواهيد سفر داشته باشيد را بدانيد.

قيمت بليط هواپيماي بمبئي در فصل زمستان

در فصل زمستان شما مي توانيد ارزان ترين بليط بمبئي را بخريد ؛ زيرا پرواز در اين فصل به دليل داشتن آب و هواي سرد تا حدي كاهش مي يابد. بيشتر پروازهايي كه در فصل زمستان به شهر بمبئي برگزار مي شود پروازهاي كاري مي باشد و كمتر توريست مابين مسافران مي توانيد مشاهده كنيد. اما به هر حال در اين فصل نيز پروازهايي به اين شهر صورت مي پذيرد.

نكات مهم در تهيه بليط هواپيماي بمبئي

مسافران بايد نكات مهمي را در تهيه بليط بمبئي رعايت كنند. اين نكات شامل قوانين و مقرراتي است كه مسافرين در تهيه همه بليط هاي هواپيمايي بايد از آن پيروي كنند. از مهم ترين نكات كه بايد در تهيه بليط هواپيماي بمبئي رعايت شود اين است كه مسافران با نهايت دقت اطلاعات خود را وارد نمايند هم چنين به تاريخ رفت و برگشت خود توجه كنند؛ و حتماً اگر از طريق اينترنت بليط هواپيماي بمبئي خود را رزرو كردند بايد از آن يك نسخه چاپ بگيرند. مسافران هنگام پرداخت قيمت بليط بمبئي بايد دقت بيشتري به كار ببرند؛ و اگر مسافري معلول همراه خود داريد بايد در تهيه بليط بمبئي اين موضوع را درج كنيد تا خدمات ويژه معلولين شامل حال همسفر شما گردد. حتماً در بليط هواپيماي بمبئي اين اطلاعات را درج كنيد.

نكات مهم در تهيه بليط هواپيماي بمبئي

شرايط اقامت در شهر بمبئي

نكاتي بايد در زمان اقامت در بمبئي بدانيد اين است كه شما بهتر است هتل و اقامتگاه خود را در مكاني مناسب رزرو نماييد تا هم به فرودگاه بمبئي نزديك باشد و هم فاصله زيادي از مركز شهر نداشته باشد؛ و نيز بهتر است شما قبل از سفر به اين شهر تا حدي زبان خود را تقويت كنيد تا در صورت برخورد با مشكلي بتوانيد با مشكل خود كنار آمده و آن را حل كنيد؛ و نيز نقشه شهر را داشته باشيد تا بتوانيد به مكان هاي مورد نظر خود به آساني دسترسي داشته باشيد. هم چنين اگر بليط هواپيماي بمبئي براي برگشت را هنوز نگرفته ايد بهتر است به زودي تهيه نماييد. تا بتوانيد بليط برگشت خود را مصادف با روزي كه مي خواهيد برگشت داشته باشيد پيدا كنيد و از برنامه برگشت خود جا نمانيد زيرا گاهي احتمال تمام شدن بليط ديده شده است. در اين شهر در انتخاب هتل نيز بايد نهايت دقت را داشته باشيد و هتلي با كليه امكانات رفاهي و بهداشتي را انتخاب نماييد.

جاذبه هاي ديدني و تفريحي شهر بمبئي

شهر بمبئي اماكن تاريخي و جاذبه هاي طبيعي بسياري دارد. از اين جاذبه هاي تور بمبئي مي توان به دروازه هند اشاره كرد. اين دروازه از دوران استعمار انگليس برپا بوده است و امروزه يكي از اماكن تاريخي و ديدني شهر بمبئي مي باشد و بسياري از افراد از اين دروازه ديدن مي كنند و عكس هايي در آن جا مي گيرند. تاج محل يكي ديگر از جاهاي ديدني اين شهر مي باشد در اين شهر يكي از باشكوه ترين و زيباترين آرامگاه هاي هند واقع مي باشد كه به همسر ايراني تبار امپراتور تعلق دارد. موزه ويكتوريا از موزه هاي بسيار زيباي هند است كه داراي طراحي و معماري بسيار خاصي مي باشد. اين موزه بين باغ هاي بسيار سرسبز و زيبايي واقع است. مسجد حاج علي بمبئي در سال 1431 توسط يك تاجر مسلمان بنا شده است كه هم مسجد و هم آرامگاه مي باشد.رختشوي خانه بمبئي نيز از اماكن ديدني اين شهر است از تمامي نقاط شهر لباس هاي كثيف به اين مكان انتقال داده مي شود و ساعت ها توسط افراد مربوطه لباس ها داخل مواد شوينده به دقت شسته و به مشتريان تحويل داده مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.