بليط هواپيماي بخارست

۴۵ بازديد

بليط هواپيماي بخارست

يكي از كشورهايي كه در اروپاي شرقي قرار دارد و هر ساله مسافرين زيادي از سرتاسر دنيا و ايران تصميم سفر به اين كشور را مي گيرند، كشور روماني است. پايتخت اين كشور بخارست مي باشد كه براي سفر به آن بايد بليط هواپيماي بخارست را تهيه كرد و عازم اين كشور شد. در شهر زيباي بخارست ديدني ها و جاذبه هاي گردشگري فراواني وجود دارد كه همه گردشگران و توريستان دوست دارند به آنجا بروند و از آن ديدن كنند. شما نيز اگر تصميم به سفر به اين شهر در روماني را داريد با ما همراه شويد تا از شرايط بليط هواپيماي بخارست آگاه شويد.

راهنماي سفر به شهر بخارست

شهر زيباي بخارست، شهري است كه در جنوب روماني قرار گرفته است. زيبايي هاي اين شهر آنقدر زياد است كه مردم به آن نام پاريس كوچك را داده اند. شهر بخارست بين رودخانه دانوب و كوه ها كارپاتين قرار دارد و به همين خاطر، زيبايي هاي منحصر بفردي در آن وجود دارد. در اين شهر نه تنها سنت هاي قديمي بلكه شيوه ها و سبك هاي نوين را مي توان ديد. زبان رسمي مردم در اينجا رومانيايي است و واحد پول آنها لئو مي باشد. مذهب رسمي اين كشور مسيحيت است و دين غالب كشور روماني مي باشد. البته بهتر است بدانيد كه مردم آلمان، ايتاليا و فرانسه بيشترين بازديد از اين شهر را در ميان كشورهاي دنيا دارند و از زيبايي هاي آن لذت مي برند. اما امروزه مسافرين زيادي از ايران نيز راهي سفر به اين كشور مي شوند تا از شهر بخارست ديدن كنند.

راهنماي سفر به شهر بخارست

وضعيت آب و هوايي شهر بخارست

همانطور كه مي دانيد اين شهر در نزديكي درياي آزاد قرار دارد و داراي آب و هواي خوب قاره اي است. در تابستان ها با هواي گرم رو به رو مي شويم و در زمستان ها هواي سرد داريم. اين شهر زيبا داراي چهار فصل است. در فصل زمستان شاهد بارش برف و باران هستيم و در تمامي نقاط كشور بارش برف وجود دارد و دما هوا به زير صفر مي رسد. در فصل بهار و پاييز نيز شاهد آب و هواي معتدل و بسيار خوبي در اين شهر هستيم. اين شهر در تمامي فصول خود زيبايي هاي خاصي دارد.

بهترين زمان براي سفر به بخارست

هر گاه تصميم به سفر گرفته مي شود، در ابتدا نگاهي به آب و هوا و زمان سفر مي اندازيم تا بتوانيم با سفر كردن در زمان درست بهترين خاطرات را براي خود و خانواده به ارمغان بياوريم، چرا كه انتخاب زمان مناسب باعث مي شود بيشترين لذت را از تمامي نقاط گردشگري ببريم. در ماه ژانويه هوا سرد است و دماي هوا به زير صفر مي رسد و بهتر است در اين زمان سفر نكنيد و بليط هواپيما بخارست را تهيه نكنيد. البته اگر دوست دار برف باشيد مي توانيد از تمام لحظات حضور خود لذت ببريد و شاهد بارش برف باشيد. بهترين زمان سفر و تهيه بليط هواپيما بخارست را مي توان فصل بهار و پاييز دانست كه نه هوا سرد است و نه گرم. البته فصل تابستان نيز زيبايي هاي منحصر بفرد خود را دارد و هر كسي كه مي خواهد از جاذبه هاي ديدني اين شهر ديدن كند مي تواند در فصل تابستان بليط هواپيما بخارست را تهيه كند و به اين شهر برود.

اطلاعات پرواز و فرودگاه بخارست

هميشه در زمان سفر به كشورها و شهرهاي مختلف بايد در نظر گرفت كه به كدام فرودگاه مي رويد. شهر بخارست نيز داراي فرودگاه خاص خود است كه بر اساس نوع پرواز خود مي توانيد به اين فرودگاه وارد شويد. در اينجا سعي مي كنيم به شما فرودگاه اين شهر را معرفي كنيم تا بتوانيد بهتر بليط هواپيماي بخارست را تهيه كنيد و راهي سفر شويد. مي توان گفت كشور روماني بهترين فرودگاه ها را دارد.

يكي از شلوغ ترين فرودگاه هاي كشور روماني اين فرودگاه در شهر بخارست مي باشد. اين فرودگاه در شمال مركز بخارست قرار دارد. بايد بدانيد كه اين فرودگاه جايگاه ويژه اي دارد و مسافريني كه بليط هواپيماي بخارست را تهيه كرده اند و وارد اين فرودگاه شده اند از آن رضايت كاملي دارند. افرادي كه  مي خواهند از اين فرودگاه به شهر بروند مي توانند از سيستم هاي تاكسي، اتوبوس و حتي اتوبوس هاي دربست استفاده كنند. اين فرودگاه در در تمامي روزهاي هفته شاهد پروازهاي داخلي و خارجي زيادي است. مسافرين به راحتي مي توانند در اين فرودگاه از تمامي امكانات بهرمند شوند.

اطلاعات پرواز و فرودگاه بخارست

بهترين زمان رزرو بليط هواپيماي بخارست

همانطور كه گفته شد آب و هواي بخارست چهار فصل است و مي توان در هر فصلي از ديدني هاي اين شهر لذت برد. اما شما نيز اگر تصميم به سفر به اين كشور را داريد مي توانيد در فصل پاييز و بهار از بهترين خدمات سفر و بليط هواپيماي بخارست استفاده كنيد. البته در فصل زمستان نيز به دليل كاهش سفر  و بارش برف مي توانيد از بهترين قيمت ها بهره ببريد و با قيمت هايي مناسب بليط هواپيما بخارست خود را رزرو كنيد. گاهي اوقات در فصل تابستان نيز به خاطر افزايش سفرها با تخفيفات ويژه براي رزرو بليط هواپيما بخارست رو به رو مي شويد. در هر زماني كه بليط هواپيما بخارست را رزرو مي كنيد مي توانيد از قيمت هاي باورنكردني بهرمند شويد. اين شهر در هر فصل چيزي براي ديدن دارد و مي توانيد هر زماني بليط آن را تهيه كنيد.

مدارك لازم براي رزرو بليط هواپيماي بخارست

همانطور كه مي دانيد در زمان سفر به كشور روماني بايد يك دعوتنامه از اين كشور داشته باشيد. اين دعوت نامه را بايد به همراه اصل گذرنامه كه داراي حداقل 6 ماه اعتبار است، سه قطعه عكس با زمينه سفيد و روشن، اصل شناسنامه به همراه كپي و ترجمه، اصل كارت ملي به همراه كپي و ترجمه، يك پرينت حساب براي نشان دادن تمكين مالي، برگه هاي مربوط به رزرو هتل، هزينه صدور ويزا و بيمه بين المللي براي مدت زمان اقامت در اين شهر و كشور به وقت سفارت روماني ارائه دهيد. البته در زمان تهيه بليط هواپيما بخارست نيز بايد اصل شناسنامه و كارت ملي خود را به همراه داشته باشيد تا بتوانيد بليط هواپيما بخارست را بخريد و راهي سفر شويد.

معرفي شركت هاي هواپيمايي جهت خريد بليط بخارست

هميشه براي سفر به كشورهاي ديگر مي توان از پروازهاي مستقيم و غير مستقيم استفاده كرد. پروازهاي مستقيم فرد را مستقيما به همان شهر يا كشور مورد نظر مي برند و پروازهاي غير مستقيم در مسير توقف دارند و بعد به سمت فرودگاه مورد نظر حركت مي كنند. پروازهاي بخارست نيز يا به صورت مستقيم انجام مي شوند و يا به صورت غير مستقيم. براي تهيه بليط هواپيمايي بخارست شركت ها و خطوط هوايي خدمات بي نظيري ارائه مي دهند تا مسافرين بتوانند از تمامي خدمات استفاده كنند. اين شركت ها و خطوط هوايي شامل قشم اير، تركيش، پگاسوس، آژين، امارات، فلاي دبي، قطري، ايرفلوت، اتريشي، تارم روماني و …مي باشند. تمامي اين خطوط هوايي از شهرهاي مختلف پرواز به مقصد بخارست به صورت مستقيم يا غير مستقيم پرواز دارند.

قيمت بليط هواپيماي بخارست در زمان هاي مختلف سال

يكي از چيزهايي كه در زمان سفر به بخارست بايد در نظر گرفت قيمت بليط هاي پرواز به اين شهر مي باشد. همانطور كه مي دانيد قيمت بليط هواپيما بخارست با پروازهاي مختلف و در فصول مختلف متفاوت مي باشد و  بر اساس زمان بايد هزينه متفاوتي پرداخت كرد. اما بهتر است بدانيد كه مي توانيد بليط هواپيما بخارست يك طرفه يعني رفت را با قيمت 800000 هزار تومان تهيه كرد و بليط رفت و برگشت بخارست را با قيمت 1700000 خريداري كنيد. البته اين قيمت هاي بليط هواپيما بخارست در فصول مختلف متفاوت مي باشد، يعني در فصل هاي مختلف قيمت هاي مختلفي براي بليط ارائه مي شود.

قيمت بليط هواپيماي بخارست در زمان هاي مختلف سال

چند نكته در زمان سفر به بخارست

جستجوي بليط بخارست

براي اينكه بتوانيد بليط هواپيمايي بخارست را تهيه كنيد مي توانيد به قسمت آخرين وضعيت بليط هواپيماي بخارست مراجعه كنيد. در اين قسمت شما مي توانيد از تمام اطلاعات پرواز باخبر شويد. اين قسمت مربوط به اطلاعاتي مانند نوع بليط هواپيماي بخارست مي باشد، يعني بليط رفت و يا بليط رفت و برگشت را مشاهده كنيد و نوع بليط را انتخاب كنيد و بعد مبدا، مقصد، تعداد مسافرين سفر، تاريخ سفر خود را با توجه به برنامه خود مشخص كنيد. وقتي دكمه جستجوي پروازها را بزنيد، تمامي پروازها با اطلاعات كامل نمايش داده مي شود. شما تمام اينكارها را مي توانيد به صورت غير حضوري و آنلاين انجام دهيد. اين اطلاعات همه روز به روز مي شوند و جاي هيچ گونه نگراني براي تهيه بليط بخارست وجود ندارد.

وقتي بليط هواپيمايي بخارست را تهيه مي كنيد و عازم اين شهر مي شويد، بهتر است پول خود را در جاي امن و مطمئن تبديل كنيد. اگر به بانك ها مراجعه كنيد، مي توانيد با بهترين نرخ ها ارز خود را تبديل كنيد. در اين شهر مي توانيد از تورهاي رايگان پياده روي استفاده كنيد. با گردش با اين تورها مي توانيد به طور رايگان تمامي نقاط گردشي در گوشه و كنار شهر را ببينيد. حتما در زمان بازديد از اين شهر سعي كنيد از تمام نقاط تاريخي و فرهنگي ديدن كنيد تا بيشترين استفاده را از سفر خود ببريد.

البته بايد بدانيد كه براي كاهش هزينه هاي خود بهتر است خودتان آشپزي كنيد. چرا كه اگر هميشه به رستوران برويد هزينه هايتان بالا مي رود. با مراجعه به سوپرماركت هاي ارزان مي توانيد از نرخ هاي ارزان تري برخوردار شويد.

بليط لحظه آخري بخارست

گاهي اوقات شركت هاي هواپيمايي كه تمامي بليط هواپيماي بخارست را به فروش نرسانده اند و يا اينكه كنسلي در مسافرين داشته اند، خدماتي متفاوت را به مسافرين ارائه مي دهند. اين بدان معناس كه چند ساعت مانده به پرواز بليط هواپيماي بخارست را با قيمت هاي استثنايي و ارزان با نام بليط هاي لحظه آخري به مسافرين ارائه مي دهد. اين بليط ها با قيمت هايي ارزان تر از ساعت اوليه ارائه مي شوند. مسافرين مي توانند با مراجعه به سايت از ساعت پرواز مطلع شوند و با توجه به شرايط خود بليط لحظه اخري بخارست را رزرو كنند. اين بليط ها بهترين فرصت ممكن را براي مسافرين ارائه مي دهند تا بتوانند با هزينه اي كمتر راهي سفر به بخارست شوند و براي تهيه بليط لحظه آخري هواپيما بخارست هيچ نگراني نداشته باشند. با مراجعه به سايت مي توانيد از تمامي خدمات بهرمند شويد.

ساير خدمات تهيه بليط بخارست

هميشه هر مسافري كه بليط بخارست را تهيه مي كند در كنار استفاده از خود بليط، از مزايايي ديگر آن نيز بهرمند مي شود.بليط هواپيماي بخارست را وقتي از ما تهيه مي كنيد به شما خدمات ديگري نيز ارائه مي دهيم. اين خدمات شامل ترانسفر فرودگاهي، بيمه مسافرتي براي سفري امن و مطمئن مسافر، اخذ ويزا، رزرو هتل در بهترين مكان ها با بهترين قيمت ها و حتي تورهاي گردشي در شهر مي باشد. با خريد بليط هواپيماي بخارست سفري خوب و خوش را براي خود و خانواده خود به ارمغان خواهيد آورد. تمامي اين خدمات در كنار رزرو بليط ارائه مي شود.

مدت زمان طول پرواز به بخارست

يكي از مسائلي كه در زمان تهيه بليط هواپيماي بخارست مورد اهميت مي باشد و مسافرين به آن توجه خاصي مي كنند، مدت زمان سفر از فرودگاه تهران به بخارست مي باشد. بهتر است بدانيد كه اين شهر در فاصله 2352 كيلومتري از شهر تهران قرار دارد. وقتي بليط هواپيما بخارست را تهيه مي كنيد به شما گفته مي شود كه مدت زمان سفر به اين شهر چيزي حدود سه ساعت و نيم مي باشد. البته گاهي اوقات به خاطر شرايط جوي و آب و هوايي اين زمان متفاوت است و زمان سفر به اين شهر بيشتر مي شود. شما نيز مي توانيد با تهيه بليط هواپيماي بخارست از بهترين شرايط سفر لذت ببريد و از نقاط گردشگري ديدن كنيد.

چند نكته در زمان سفر به بخارست

هزينه هاي سفر به بخارست

بعد از اينكه بليط هواپيماي بخارست را تهيه مي كنيد به فكر تخمين هزينه هاي سفر خود مي افتيد. هزينه هاي سفر به بخارست در چند زمينه است، هزينه حمل و نقل، هزينه غذا، هزينه هتل، هزينه گردش و تفريح و غيره.

  • هزينه غذاهاي اين شهر بستگي به خود شما دارد. در صورتي كه بخواهيد در رستوران غذا بخوريد اين هزينه ها كمي بالا مي رود. رستوران هاي اين شهر بهترين غذاها را به مشتريان ارائه مي دهند و فقط با خوردن سوپ مي توانيد كمي هزينه را كاهش دهيد. البته بايد بدانيد كه اين سوپ ها براي خود غذايي كامل هستند و با نان سرو مي شوند. البته همه رستوران ها گران نيستند، بلكه مي توانيد از غذاهاي سنتي شهر نيز بخوريد و لذت ببريد.
  • هزينه اقامت در اين شهر متفاوت است. اگر بخواهيد در هتل هاي ارزان بمانيد بايد چيزي حدود 100 تا 125 لئو پرداخت كنيد. البته خانه هايي نيز براي كرايه وجود دارند كه قيمت هاي آنها متغير است و مي توانيد در آنها اقامت كنيد.
  • هزينه حمل و نقل در اين شهر با اتوبوس ها و قطارها 4 لئو مي باشد. البته مي توانيد با استفاده از سيستم حمل و نقل مترو نيز  استفاده كنيد كه هزينه كمي دارند. البته تاكسي نيز وجود دارد كه هزينه آنها كمي بالا است.
  • مكان هاي تفريحي در اين شهر هزينه اي ندارند. بيشتر مكان هاي گردشي و تفريحي اين شهر رايگان هستند. مي توانيد از تمامي قله ها، كليساها و كوه ها رايگان ديدن كنيد، اما براي ورود به موزه ها بايد 20 تا 40 لئو پرداخت كنيد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.