دمنوش پك پوست و مو

۲۲ بازديد

دمنوش پك پوست و مو نيوشا با استفاده از خواص بسيار مفيد گياهاني كه تاثير معجزه آسايي بر روي پوست و موي شما دارن باعث جلوگيري از ريش مو، تقويت مو و شفافيت پوست شما بخصوص پوست صورت شما شده و اگر صورت لاغري هم داشته باشيد باعث پر و چاق شدن صورت شما نيز شده چهره جوان تري به شما مي بخشد.

ميتوان گفت داشتن پوست و موي سالم را هر كسي دوست دارد، براي داشتن پوست و موي سالم عوامل مختلفي دخيل هستند، از نوع تغذيه، خواب شما و … پك پوست و مو نيوشا ويتامين و مواد لازم براي داشتن پوست و موي سالم و يا ترميم آنها به شما كمك شاياني ميكند، با اين پك ضمن نوشيدن دمنوشي خوش طعم و گوارا، اين امر نيز محقق مي شود.

« مو » عضوي از بدن است كه در زيبايي و اعتماد به نفس افراد تاثير بسزايي دارد. اما شما مي توانيد موهاي خود را نابود كرده و يا زيبايي آن را صد چندان كنيد؛ مي پرسيد چطور، پس حتما مطلب زير را بخوانيد.

براي جلوگيري و كنترل اين مشكل خانم ها بايد از رنگ كردن موهاي خود با رنگ موهاي حاوي آمونياك خودداري كنند.

استفاده از ژل و اسپري‌ باعث خشكي و شكنندگي موها و ريزش شديد آنها در اين دسته از خانم‌ها مي شود.

برس كشيدن ‌هاي زياد و خشك كردن موها با سشوار با درجه حرارت بالا نيز مي تواند باعث آسيب غير قابل جبران به موها شود.

كارشناسان به بانوان در آستانه ميانسالي توصيه مي‌كنند از بلند كردن بيش از حد موهاي خود خودداري كنند تا با ريزش مو مواجه نشوند همينطور ماساژ كف سر با روغن هايي چون روغن نارگيل مي‌تواند رطوبت كف سر را حفظ كند.

تغذيه سالم، مصرف ميوه و سبزي تازه، پرهيز از استرس و دوري از استعمال دخانيات همگي روش‌هاي امتحان شده براي حفظ زيبايي موها در تمام سنين هستند.

بسياري از افراد به دنبال راهي مي‌گردند كه پوست سالم و زيبايي داشته باشند و براي اين منظور به انواع و اقسام روش‌ها روي مي‌آورند.

بسياري از افراد به تغذيه سالم و خوب، توجه كافي ندارند و همين مساله مي‌تواند روي بدن، تاثيرات منفي بگذارد كه پوست نيز از اين امر مستثنا نيست. مصرف كافي سبزيجات و ميوه‌هاي تازه به‌صورت روزانه، مي‌تواند نقش مهمي را در سلامت پوست ايفا كند. آن دسته از ميوه‌ها و خوراكي‌هايي كه حاوي آنتي‌اكسيدان هستند، مي‌توانند تاثير بسيار مثبتي روي پوست بگذارند. ميوه‌هايي مانند شاتوت، توت‌فرنگي، انگور و… داراي آنتي‌اكسيدان هستند و از پير شدن زودهنگام پوست، جلوگيري مي‌كنند.

براي داشتن پوست سالم، بايد حتما به ميزان كافي آب و مايعات در طول روز نوشيد. آن دسته از افرادي كه به اين مساله توجه نمي‌كنند، پوست‌شان مستعد چين و چروك است و ظاهر پوست هم شاداب نخواهد بود. خشكي پوست در اين دسته از افراد معمولا شايع‌تر است.

 

پك پوست و مو نيوشا براي مدت ۴۰ روز و شامل: دو بسته چاي آلوورا نيوشا، دو بسته چاي وانيل نيوشا، دو بسته چاي رزماري و گل محمدي نيوشا، دو بسته چاي گزنه نيوشا و يك بسته دمنوش ريز ميوه هاي قرمز نيوشا مي باشد

نكته مهم در استفاده از پك پوست و مو نيوشا :

بدليل كيفيت بالاي آوورا موجود در پك پوست و مو نيوشا و خواص بسيار مفيد آن براي پوست. ميتوان پس از ميل كردن اين دمنوش تي بگ آنرا روي چشم گذاشت و روي پوست صورت ماليد و پس از ۲۰ دقيقه شست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.