نصب روشويي و شيرآلات

۴۳ بازديد

نصب روشويي و شيرآلات


خدمات نصب روشويي و شيرآلات در تهران | انجام سرويس نصب روشويي و شيرآلات در شمال ، جنوب و مركز تهران | تيم نصب روشويي و شيرآلات درمحل

تيم تهران ديبا آماده خدمت رساني به شهروندان گرامي در زمينه نصب روشويي و شيرآلات مي باشد. براي مشاوره رايگان تماس بگيريد: 09128477169

نصب روشويي و شيرآلات

شيرآلات همان قطع كننده ها هستند كه در انتهاي لوله هاي آب نصب مي شوند كه عمل قطع و وصل كردن و تنظيم جريان آب و تركيب آب سرد و گرم را به عهده دارند.
كاركرد اصلي شيرآب توزيع آب داغ و سرد است. كه علاوه بر آن ، شير آب نقش مهمي در تعيين سبك طراحي آشپزخانه ، حمام ، توالت و… دارد.

انواع شيرالات عبارتند از: ساده، كلاسيك، اهرمي، چشمي و …. كه طريقه نصب همه اينها به يك شكل مي باشد البته شايد بعضي ها از اجزاي بيشتري تشكيل شده باشند.جنس تمامي شيرالات از آلياژهاي برنج يا سرب خشك مي باشد كه تنها روكش آنهاست كه تفاوت دارد از بين اين دو جنس برنج بهتر و قيمتش هم گرانتر است چون سرب بعد از مدتي دچار خوردگي مي شود.اما توليد كنندگان مختلف تا حد امكان از سرب استفاده مي كنند تا هزينه خود را كاهش دهند.
برنج، برنز، مس و استيل روكش هايي هستند كه كاربرد بيشتري دارند بهترين آنها استيل استنلس اصل مي باشد چون هم مقاومت بهتري در برابر پوسيدگي دارد و هم به خاطر ظاهرش كمتر لكه آب را نشان مي دهد.بقيه موارد هم مثل مس و برنز بعد از مدتي استفاده كردن احتياج به آبكاري دارند.

گروه تهران ديبا براي نصب انواع شيرالات به صورت زير عمل مي كنند:

نصب شيرالات بر روي ديوار:
براي نصب شيرالات ديواري ابتدا شير و جاي مورد نظر را تمييز مي كنيم. دو عدد لنگي داريم كه طرف هاي كوچك آن را تفلون ميپيچيم و هر دو لنگي را روي ديوار نصب مي كنيم البته هنگام بستن شيرها را روي لنگي ها قرار مي دهيم تا از فاصله اطمينان پيدا كنيم.بعد پولكي ها را با دست ميبنديم و بعد واشر را كف شير قرار مي دهيم و در آخر شير را با استفاده از آچار فرانسه بر روي لنگي ها مي بنديم.

نصب شيرالات بر روي سينك:
ابتدا مانند بالا شيرالات و جايي كه قرار است شير نصب شود را تمييز مي كنيم. در محل مورد نظر يك حفره ايجاد ميكنيم و واشر مخصوص آب بندي را روي محل مورد نظر دور حفره قرار مي دهيم و سپس شير را برداشته و ابتدا شلنگ هاي آب متصل به شير را از حفره عبور مي دهيم و بعد شير را روي واشر قرار مي دهيم وبا استفاده از بست ها شير را از زير به سينك متصل مي كنيم و از بالا چك مي كنيم تا مطمئن شويم در جاي مورد نظر قرار گرفته و لق نيست شلنگ هاي آب سرد و گرم را به شير متصل ميكنيم و با آچار فرانسه سفت مي كنيم.

نكته:براي نصب شيرالات بر روي سينك به هيچ عنوان از نوار تفلون به جاي واشر براي آب بندي استفاده نكنيد.

از خدمات گروه تهران ديبا نصب شيرالات ساختماني مي باشد براي اجرا و يا بازديد از پروژه خود مي توانيد با ما تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.